Zastosowanie

Karty opowieści to narzędzie pomagające w tworzeniu angażujących historii

Gra szkoleniowa - Traktat pokojowy Negocjacje - style, techniki, czynniki wpływające na rezultat gra negocjacyjna, techniki negocjacyjne, rezultat, gra szkoleniowa, emocje

Gra szkoleniowa - Targowisko Sprzedaż - badanie potrzeb, prezentacja, cross i up-selling, obiekcje, zamykanie Gra, którą wykorzystasz podczas szkolenia zarówno z początkującymi adeptami sztuki sprzedaży, jak i doświadczonymi handlowcami. Wyjątkowo angażuje i dostarcza wielu emocji, dzięki czemu możesz ją zastosować na początku oraz w trakcie swojego warsztatu. obsługa klienta, gra szkoleniowa, gra, customer service, sprzedaż, sales, skuteczność

Obcy to zajmująca gra szkoleniowa, wspomagająca szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Pomaga wypracować nawiązywanie relacji z klientami i badanie ich potrzeb. obsługa klienta, gra szkoleniowa, gra, customer service, sprzedaż, sales, skuteczność

Gra karciana Kandydaci w prosty oraz naturalny sposób pozwala ćwiczyć szeroko pojęte umiejętności miękkie poprzez odgrywanie różnych rozmów biznesowych oraz emocji z nimi związanych. Idealna do nauki przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, rozmów biznesowych oraz szkoleń z zarządzania czasem, emocjami, rozwojem inteligencji emocjonalnej. zarządzanie czasem, emocje, radzenie sobie ze stresem, stres, asertywność, perswazja, rozwiązywanie konfliktów, autoprezentacja, prezentacja, rekrutacja, rekruterzy, rozmowa kwalifikacyjna, rozmowa biznesowa

Gra symulacyjna, która pomaga rozwijać umiejętności negocjacji i współpracy oraz radzić sobie z konfliktami. Może zostać zastosowana zarówno, jako doświadczenie wprowadzające do warsztatu, jak i podsumowanie warsztatu pomagające ćwiczyć nowe umiejętności.

Inwentyka - kreatywność - wyobraźnia Karty Inwencji Heuristica to narzędzie do pracy kreatywnej, dla zwiększenia generowania nowych pomysłów, czy twórczego rozwiązywania problemów kreatywność, kreacja, twórczość, zarządzanie zmianą, zarządzanie firmą, usprawnienie, podejmowanie decyzji, agencja kreatywna, warsztaty kreatywne

FILM to niezwykle angażująca gra poświęcona tematyce komunikacji interpersonalnej. W wyjątkowy sposób odkrywa przed uczestnikami różnice w ich stylach budowania relacji i komunikowania się z innymi, a także wpływ tych różnic na współpracę w zespole. graszkoleniowa.pl, gra szkoleniowa, film, komunikacja intepersonalna, style relacji, budowanie relacji, współpraca, budowanie zespołu, praca zespołowa, gra symulacyjna,

Karty Projektor to narzędzie o wszechstronnym zastosowaniu. Obrazy na kartach nie są opatrzone żadnym komentarzem słownym. Uczestnicy sami nadają znaczenie wybranym przez siebie kartom. Wykorzystanie obrazów pomaga dotrzeć do nieuświadomionych zasobów uczestników (wiedzy, doświadczeń, skojarzeń, potrzeb). Dzięki temu przypisane kartom znaczenie może być bardzo głębokie, sięgające podstawowych zasad funkcjonowania, kultury oraz wartości.

Winnica to gra przeznaczona dla pracowników różnego typu organizacji, gdyż pokazuje uniwersalne zasady i mechanizmy występujące w rzeczywistości biznesowej. Szczególnie przydatna dla działów sprzedaży i kadry zarządzającej ze względu na tematykę gry nastawioną na sprzedaż oraz możliwość doskonalenia umiejętności sprawnego zarządzania zespołem i delegowania zadań. manager, PR, gra szkolenia, regrywalność, regrywalna, strategiczna, rozrywkowa, zasoby ldzkie, pr, hr, human resources, zarządzanie zepsołem, kadra, delegowanie zadań

Eskadra jest grą szkoleniową rozgrywaną w zespołach. Fabuła gry związana jest ze zbliżającym się w kierunku Ziemi zagrożeniem, przed którym obronić może eskadra doborowych pilotów. Zarządzanie zmianą, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, lean, sig sigma, praca zespołowa, proces, zarządzanie czasem

Zegarmistrz to gra wspierająca rozwój umiejętności zarządzania sobą w czasie, zarządzania zmianą oraz pracy zespołowej. Uczestnicy muszą wspólnie uzgodnić priorytety na cały tydzień a następnie reagować adekwatnie na pojawiające się zdarzenia losowe i nowe zadania. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, efektywność własna, zarządzanie czasem, zarządzanie zmianą, zmiana, negocjacje, trening, zespół, planowanie czasu, planowanie, coaching zespołu

Galimatias to gra promująca współpracę w ramach zespołów oraz między zespołami. Gra zachęca do otwartej i precyzyjnej komunikacji oraz nastawienia na cel całej organizacji a nie tylko pojedynczych zespołów. Rozgrywka doskonale obrazuje efektywność komunikacji oraz sposoby działania przyjęte w danej organizacji bądź zespole. W przypadku grup zamkniętych można zaobserwować w jakim stopniu jej członkowie są nastawieni na współpracę a w jakim na rywalizację. komunikacja, skuteczna komunikacja, manager, kompetencje menadżerskie, praca zespołowa, teamwork, negocjacje

„Mądrość słów” to inspirująca i energetyczna gra szkoleniowa, dzięki której uczestnicy poznają kluczowe zasady udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych, sprawdzą je w praktyce, a dodatkowo zwiększą swoją uważność w rozmowach z innymi ludźmi. informacja zwrotna, gra szkoleniowa, gra komunikacyjna, komunikacja, feedback

Gra DETEKTYW jest narzędziem szkoleniowym rozwijającym umiejętność zarządzania czasem. Zarządzanie czasem, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, ważne - pilne, matryca Eisenhowera

Celem gry LEONARDO jest zbudowanie przez uczestników mostu – konstrukcji samonośnej przy użyciu wyłącznie 18 elementów drewnianych, bez użycia żadnych innych materiałów. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, most, drewniane, konstrukcja, budowanie zaangażowania, komunikacja, praca zespołowa, kreatywność, kreatywny, trening, integracja zespołu, coaching zespołu, ćwiczenie integracyjne, budowanie mostu, gra dla menedżerów, gra menedżerska

Magneto jest grą szkoleniową nastawioną na rozwój umiejętności negocjacji, w tym kluczowego znaczenia procesu przygotowania negocjacji, czyli zbierania i analizowania dostępnych informacji. Szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, komunikacja, współpraca, analiza, symulacja, negocjacje, gra Magneto, gra negocjowanie plemiona, negocjowanie kulek i patyków,

Zestaw Nastroje 36 to czarny woreczek z 36 przypinkami o średnicy 36 mm - po dwie sztuki na każde 18 emocji, czyli o 24 przypinki i 6 emocji więcej niż w zestawie Manufaktura Emocji. Małgorzata Machniewicz, emocje, Manufaktura Emocji

Teamwork Card Games© Multitool 1 to funkcjonalny i wygodny w użyciu zestaw karcianych gier szkoleniowych przeznaczonych zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych trenerów.

Manufaktura emocji wspiera pracę z emocjami i zaangażowaniem w obszarach zawodowych w trakcie szkoleń, coachingów i innych form pracy. Manufaktura emocji, Akademia Twórczego Trenera, Małgorzata Machniewicz, emocje, rozpoznawanie emocji, kreowanie relacji zawodowych, zespół, budowanie zespołu, manager, dpradztwo zawodowe, ekman, ropoznawanie emocji, klasyfikacja emocji ekmana, ćwiczenie szkoleniowe, coaching

Karciana gra negocjacyjna, która pomaga rozwinąć umiejętności korzystania z technik negocjacyjnych. Zadaniem uczestników jest w najpierw wybranie najlepszej techniki w danym momencie rozmowy, a następnie jej wykorzystanie i sprawdzenie jaki efekt przyniesie. Zasady gry są łatwe do przedstawienia uczestnikom, a sama rozgrywka jest mocno angażująca i praktyczna. gra szkoleniowa graszkoleniowa.pl w otwarte karty negocjacje techniki negocjacyjne triki negocjacyjne szkolenie z negocjacji

inny niż obrazowy sposób pracy z metaforą

Gtowy poradnik o tym, jak na dostępnych gadżetach przeprowadzić pierwszą sesję coachingową. Autorem jest Małgorzata Leduchowska, Pierwsza Gadżeciara RP. Wersja PDF. e-book coaching sesja coachingowa książka gadżety publikacja coachingowa

Zestaw kart LUMICO to przyjazne i bezpieczne narzędzie do pracy indywidualnej, zespołowej i grupowej.