Fabularne
Magneto jest grą szkoleniową nastawioną na rozwój umiejętności negocjacji, w tym kluczowego znaczenia procesu przygotowania negocjacji, czyli zbierania i analizowania dostępnych informacji. Szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, komunikacja, współpraca, analiza, symulacja, negocjacje, gra Magneto, gra negocjowanie plemiona, negocjowanie kulek i patyków,
Celem gry LEONARDO jest zbudowanie przez uczestników mostu – konstrukcji samonośnej przy użyciu wyłącznie 18 elementów drewnianych, bez użycia żadnych innych materiałów. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, most, drewniane, konstrukcja, budowanie zaangażowania, komunikacja, praca zespołowa, kreatywność, kreatywny, trening, integracja zespołu, coaching zespołu, ćwiczenie integracyjne, budowanie mostu, gra dla menedżerów, gra menedżerska
Gra DETEKTYW jest narzędziem szkoleniowym rozwijającym umiejętność zarządzania czasem. Zarządzanie czasem, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, ważne - pilne, matryca Eisenhowera
„Mądrość słów” to inspirująca i energetyczna gra szkoleniowa, dzięki której uczestnicy poznają kluczowe zasady udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych, sprawdzą je w praktyce, a dodatkowo zwiększą swoją uważność w rozmowach z innymi ludźmi. informacja zwrotna, gra szkoleniowa, gra komunikacyjna, komunikacja, feedback
Galimatias to gra promująca współpracę w ramach zespołów oraz między zespołami. Gra zachęca do otwartej i precyzyjnej komunikacji oraz nastawienia na cel całej organizacji a nie tylko pojedynczych zespołów. Rozgrywka doskonale obrazuje efektywność komunikacji oraz sposoby działania przyjęte w danej organizacji bądź zespole. W przypadku grup zamkniętych można zaobserwować w jakim stopniu jej członkowie są nastawieni na współpracę a w jakim na rywalizację. komunikacja, skuteczna komunikacja, manager, kompetencje menadżerskie, praca zespołowa, teamwork, negocjacje
Zegarmistrz to gra wspierająca rozwój umiejętności zarządzania sobą w czasie, zarządzania zmianą oraz pracy zespołowej. Uczestnicy muszą wspólnie uzgodnić priorytety na cały tydzień a następnie reagować adekwatnie na pojawiające się zdarzenia losowe i nowe zadania. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, efektywność własna, zarządzanie czasem, zarządzanie zmianą, zmiana, negocjacje, trening, zespół, planowanie czasu, planowanie, coaching zespołu
Eskadra jest grą szkoleniową rozgrywaną w zespołach. Fabuła gry związana jest ze zbliżającym się w kierunku Ziemi zagrożeniem, przed którym obronić może eskadra doborowych pilotów. Zarządzanie zmianą, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, lean, sig sigma, praca zespołowa, proces, zarządzanie czasem
Winnica to gra przeznaczona dla pracowników różnego typu organizacji, gdyż pokazuje uniwersalne zasady i mechanizmy występujące w rzeczywistości biznesowej. Szczególnie przydatna dla działów sprzedaży i kadry zarządzającej ze względu na tematykę gry nastawioną na sprzedaż oraz możliwość doskonalenia umiejętności sprawnego zarządzania zespołem i delegowania zadań. manager, PR, gra szkolenia, regrywalność, regrywalna, strategiczna, rozrywkowa, zasoby ldzkie, pr, hr, human resources, zarządzanie zepsołem, kadra, delegowanie zadań
FILM to niezwykle angażująca gra poświęcona tematyce komunikacji interpersonalnej. W wyjątkowy sposób odkrywa przed uczestnikami różnice w ich stylach budowania relacji i komunikowania się z innymi, a także wpływ tych różnic na współpracę w zespole. graszkoleniowa.pl, gra szkoleniowa, film, komunikacja intepersonalna, style relacji, budowanie relacji, współpraca, budowanie zespołu, praca zespołowa, gra symulacyjna,
Gra symulacyjna, która pomaga rozwijać umiejętności negocjacji i współpracy oraz radzić sobie z konfliktami. Może zostać zastosowana zarówno, jako doświadczenie wprowadzające do warsztatu, jak i podsumowanie warsztatu pomagające ćwiczyć nowe umiejętności.
Obcy to zajmująca gra szkoleniowa, wspomagająca szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Pomaga wypracować nawiązywanie relacji z klientami i badanie ich potrzeb. obsługa klienta, gra szkoleniowa, gra, customer service, sprzedaż, sales, skuteczność
Gra szkoleniowa - Targowisko Sprzedaż - badanie potrzeb, prezentacja, cross i up-selling, obiekcje, zamykanie Gra, którą wykorzystasz podczas szkolenia zarówno z początkującymi adeptami sztuki sprzedaży, jak i doświadczonymi handlowcami. Wyjątkowo angażuje i dostarcza wielu emocji, dzięki czemu możesz ją zastosować na początku oraz w trakcie swojego warsztatu. obsługa klienta, gra szkoleniowa, gra, customer service, sprzedaż, sales, skuteczność
Gra szkoleniowa - Traktat pokojowy Negocjacje - style, techniki, czynniki wpływające na rezultat gra negocjacyjna, techniki negocjacyjne, rezultat, gra szkoleniowa, emocje
Gra szkoleniowa która wymaga komunikacji i współpracy w zespole.
gra szkoleniowa do praktycznej nauki udzielania informacji zwrotnej metodą DEEP
Gra szkoleniowa - "30 dni" - planowanie, komunikowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych
Gra "Czas redakcji" - zarządzanie sobą w czasie, organizacja pracy
Gra wywiadów - przywództwo, delegowanie, organizacja pracy zespołu
Teamwork Card Games© Multitool 1 to funkcjonalny i wygodny w użyciu zestaw karcianych gier szkoleniowych przeznaczonych zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych trenerów.
W centrum to gra, która już od pierwszej chwili wymaga od uczestników inicjatywy i zaangażowania
Gra szkoleniowa - Targowisko Sprzedaż - badanie potrzeb, prezentacja, cross i up-selling, obiekcje, zamykanie Gra, którą wykorzystasz podczas szkolenia zarówno z początkującymi adeptami sztuki sprzedaży, jak i doświadczonymi handlowcami. Wyjątkowo angażuje i dostarcza wielu emocji, dzięki czemu możesz ją zastosować na początku oraz w trakcie swojego warsztatu. obsługa klienta, gra szkoleniowa, gra, customer service, sprzedaż, sales, skuteczność
„Szyfranci” to m.in. okazja do sprawdzenia jak podejmowane przez menedżerów działania wpływają na efektywność oraz satysfakcję
Skandal emocje, presja czasu, organizacja, szalona zabawa, która uczy
Skandal emocje, presja czasu, organizacja, szalona zabawa, która uczy