młodzież

Karty uczuć, potrzeb i możliwych wyborów.

Narzędzie psychoedukacyjne w formie kart i gry, które pomaga młodym ludziom rozwijać świadomość swoich potrzeb

Zabawa i nauka, odkrywanie siebie i budowanie zaufania.

Dwa Światy, czyli co mnie buduje, a co blokuje

narzędzie służące rozwojowi samoświadomości i autoprezentacji

48 kart do rozpoznawania mocnych stron i zasobów; do profilaktyki zdrowia psychicznego dorosłych i młodzieży

unikatowy zestaw kart konwersacyjnych

niezwykła gra, która może być zabawą, a może być użyta do głębokiej refleksji i pracy z ciałem

Jakie masz preferencje? Praca z wyborami: społecznymi, poznawczymi, emocjonalnymi, behawioralnymi i konsumenckimi

Dzięki mocy wyobraźni zabierz swój umysł na mini-wakacje zawsze, kiedy tego potrzebujesz!

Pomoc edukacyjna dla szkolnych doradców zawodowych

Celem gry jest pokazanie młodemu człowiekowi, że w obliczu lęku jest on silniejszy, mądrzejszy i odważniejszy, niż przypuszcza

zestaw, który pomaga lepiej zrozumieć siebie: własną historię, bycie w świecie i kierunek, w którym chcemy podążać

30 ćwiczeń, które pozwolą wzmocnić poczucie własnej wartości. Do pracy z młodzieżą.

pomoc psychologiczna do pracy z młodzieżą, rozwijająca inteligencję emocjonalną

Chcesz rozmawiać o tym co w życiu na prawdę ważne? Chcesz spędzić miło czas wśród bliskich a nawet nieznanych Ci osób?

10 narzędzi do gabinetu psychologa

poznaj siebie poznając wartości i idee ważnych postaci historycznych