Kompetencje
Jak motywować innych, trening rozmów motywujących
Komplet 82 kart stanowiących szeroki przegląd kompetencji, które dodatkowo zostały podzielone na 4 kategorie. Narzędzie wpiera pracę w trakcie coachingu, szkolenia lub doradztwa.
Manufaktura emocji wspiera pracę z emocjami i zaangażowaniem w obszarach zawodowych w trakcie szkoleń, coachingów i innych form pracy. Manufaktura emocji, Akademia Twórczego Trenera, Małgorzata Machniewicz, emocje, rozpoznawanie emocji, kreowanie relacji zawodowych, zespół, budowanie zespołu, manager, dpradztwo zawodowe, ekman, ropoznawanie emocji, klasyfikacja emocji ekmana, ćwiczenie szkoleniowe, coaching
Zestaw Nastroje 36 to czarny woreczek z 36 przypinkami o średnicy 36 mm - po dwie sztuki na każde 18 emocji, czyli o 24 przypinki i 6 emocji więcej niż w zestawie Manufaktura Emocji. Małgorzata Machniewicz, emocje, Manufaktura Emocji
Gra DETEKTYW jest narzędziem szkoleniowym rozwijającym umiejętność zarządzania czasem. Zarządzanie czasem, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, ważne - pilne, matryca Eisenhowera
Galimatias to gra promująca współpracę w ramach zespołów oraz między zespołami. Gra zachęca do otwartej i precyzyjnej komunikacji oraz nastawienia na cel całej organizacji a nie tylko pojedynczych zespołów. Rozgrywka doskonale obrazuje efektywność komunikacji oraz sposoby działania przyjęte w danej organizacji bądź zespole. W przypadku grup zamkniętych można zaobserwować w jakim stopniu jej członkowie są nastawieni na współpracę a w jakim na rywalizację. komunikacja, skuteczna komunikacja, manager, kompetencje menadżerskie, praca zespołowa, teamwork, negocjacje
Eskadra jest grą szkoleniową rozgrywaną w zespołach. Fabuła gry związana jest ze zbliżającym się w kierunku Ziemi zagrożeniem, przed którym obronić może eskadra doborowych pilotów. Zarządzanie zmianą, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, lean, sig sigma, praca zespołowa, proces, zarządzanie czasem
Inwentyka - kreatywność - wyobraźnia Karty Inwencji Heuristica to narzędzie do pracy kreatywnej, dla zwiększenia generowania nowych pomysłów, czy twórczego rozwiązywania problemów kreatywność, kreacja, twórczość, zarządzanie zmianą, zarządzanie firmą, usprawnienie, podejmowanie decyzji, agencja kreatywna, warsztaty kreatywne
Gra karciana Kandydaci w prosty oraz naturalny sposób pozwala ćwiczyć szeroko pojęte umiejętności miękkie poprzez odgrywanie różnych rozmów biznesowych oraz emocji z nimi związanych. Idealna do nauki przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, rozmów biznesowych oraz szkoleń z zarządzania czasem, emocjami, rozwojem inteligencji emocjonalnej. zarządzanie czasem, emocje, radzenie sobie ze stresem, stres, asertywność, perswazja, rozwiązywanie konfliktów, autoprezentacja, prezentacja, rekrutacja, rekruterzy, rozmowa kwalifikacyjna, rozmowa biznesowa
gra szkoleniowa do praktycznej nauki udzielania informacji zwrotnej metodą DEEP
Karty do Self-coachingu - doskonałe narzędzie dla coachów, zarówno pracujących indywidualnie, jak i zespołowo
Mądrość metafory, czyli komunikacyjny model metafory kognitywnej jest publikacją naukową i unikatową w języku polskim.
Kameleon, wielofunkcyjny zestaw gier i narzędzi dla trenerów marki Zwrotnicy
Siła w kompetencjach - naszych zasobach do wykorzystania
Zmiana, teoria, praktyka, niuanse - wszystko to w tym jednym narzędziu
Plansze do pracy coachingowej i nie tylko
Narzędzie do pracy pedagogiczno-wychowawczej z dziećmi i młodzieżą
Narzędzie do pracy pedagogiczno-wychowawczej z dziećmi i młodzieżą
3KOLORY FEEDBACKU to narzędzie trenerskie do pracy z zespołową informacją zwrotną.