Zastosowanie
3KOLORY FEEDBACKU to narzędzie trenerskie do pracy z zespołową informacją zwrotną.
Gra integracyjno-komunikacyjna online Multitool Mix
Czasem słońce, czasem deszcz. Barometr nastrojów do pracy on line jak i bezpośredniej
Karty, które pomogą Ci spojrzeć na siebie i swoje życie w nowy sposób
karty do pracy z wartościami zarówno osobistymi jak i biznesowymi
Narzędziownik dla osób, które chcą usprawnić proces uczenia się i wymiany wiedzy w zespole
Gra integracyjno-komunikacyjna online Multitool Mix
Gra szkoleniowa - Targowisko Sprzedaż - badanie potrzeb, prezentacja, cross i up-selling, obiekcje, zamykanie Gra, którą wykorzystasz podczas szkolenia zarówno z początkującymi adeptami sztuki sprzedaży, jak i doświadczonymi handlowcami. Wyjątkowo angażuje i dostarcza wielu emocji, dzięki czemu możesz ją zastosować na początku oraz w trakcie swojego warsztatu. obsługa klienta, gra szkoleniowa, gra, customer service, sprzedaż, sales, skuteczność
„Szyfranci” to m.in. okazja do sprawdzenia jak podejmowane przez menedżerów działania wpływają na efektywność oraz satysfakcję
Zestaw Nastroje 36 to czarny woreczek z 36 przypinkami o średnicy 36 mm - po dwie sztuki na każde 18 emocji, czyli o 24 przypinki i 6 emocji więcej niż w zestawie Manufaktura Emocji. Małgorzata Machniewicz, emocje, Manufaktura Emocji
Gra coachingowa zawierająca 33 karty ze zdjęciami, 33 karty ze słowami, 33 karty z pytaniami, planszę procesową i instrukcję użytkownika.
The Coaching Game to chyba najbardziej znane i cenione narzędzie coachingowe na świecie
Komplet 92 kart stanowiących niezwykle szeroki przegląd wartości. Narzędzie wpiera pracę w trakcie coachingu, szkolenia lub terapii. Znajduje zastosowanie w pracy z dorosłymi i dziećmi.
Gra szkoleniowa - Traktat pokojowy Negocjacje - style, techniki, czynniki wpływające na rezultat gra negocjacyjna, techniki negocjacyjne, rezultat, gra szkoleniowa, emocje
Komplet aż 144 kart stanowiących niezwykle szeroki przegląd emocji. Narzędzie wpiera pracę w trakcie coachingu, szkolenia lub terapii. Znajduje zastosowanie w pracy z dorosłymi i dziećmi.
Komplet 2 uzupełniających się narzędzi coachingowowych do użycia w pracy indywidualnej lub zespołowej.
64 Kart Coachingowych,w formie zdjęcia i pytania. Idealny zarówno dla Coachów, jak i do pracy nad sobą samym.
Magneto jest grą szkoleniową nastawioną na rozwój umiejętności negocjacji, w tym kluczowego znaczenia procesu przygotowania negocjacji, czyli zbierania i analizowania dostępnych informacji. Szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, komunikacja, współpraca, analiza, symulacja, negocjacje, gra Magneto, gra negocjowanie plemiona, negocjowanie kulek i patyków,
Celem gry LEONARDO jest zbudowanie przez uczestników mostu – konstrukcji samonośnej przy użyciu wyłącznie 18 elementów drewnianych, bez użycia żadnych innych materiałów. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, most, drewniane, konstrukcja, budowanie zaangażowania, komunikacja, praca zespołowa, kreatywność, kreatywny, trening, integracja zespołu, coaching zespołu, ćwiczenie integracyjne, budowanie mostu, gra dla menedżerów, gra menedżerska
Galimatias to gra promująca współpracę w ramach zespołów oraz między zespołami. Gra zachęca do otwartej i precyzyjnej komunikacji oraz nastawienia na cel całej organizacji a nie tylko pojedynczych zespołów. Rozgrywka doskonale obrazuje efektywność komunikacji oraz sposoby działania przyjęte w danej organizacji bądź zespole. W przypadku grup zamkniętych można zaobserwować w jakim stopniu jej członkowie są nastawieni na współpracę a w jakim na rywalizację. komunikacja, skuteczna komunikacja, manager, kompetencje menadżerskie, praca zespołowa, teamwork, negocjacje