Opis produktu
UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?
- Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
- Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
- Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny".
„Zagadki kryminalne” to gra symulacyjna, która w naturalny sposób przyciągnie uwagę i wzbudzi ciekawość uczestników. To niezwykłe przeżycie nie tylko dla osób zainteresowanych literaturą kryminalną, ale również dla chcących sprawdzić się w działaniu w grupie.
Gra przenosi uczestników w świat kryminalnych zagadek. Wcielając się w rolę pracowników wydziału dochodzeniowego stawią czoła wyzwaniu połączenia wielu faktów w dowody pozwalające na aresztowanie przestępców. To niezwykle angażujące zadanie będzie świetnym pretekstem do przyjrzenia się roli współpracy w organizacjach.
Gra dostarcza materiału do omówienia zagadnień związanych z współpracą i komunikacją, a także rolą celów w ich kształtowaniu.
Kryminalna tematyka gry symulacyjnej powoduje, że uczestnicy doceniają jej angażujący charakter, ale także sposób, w jaki testuje logiczne myślenie oraz pobudza wyobraźnię.
Scenariusz:
W mieście grasują przestępcy. Władze miasta i media wywierają nacisk na komendanta – oczekują ostatecznego rozprawienia się z przestępcami. Jednak, aby tego dokonać należy połączyć w spójny obraz wiele faktów i informacji operacyjnych. Logiczne myślenie nie przesądzi jednak o sukcesie. Do tego niezbędna okaże się współpraca.
Cele gry:
- Doświadczenie współpracy w grupie.
- Doświadczenie wpływu współpracy, komunikacji oraz celów na efektywność zespołów i organizacji.
Liczba uczestników:
- Zalecana: 9 – 15
- Minimalna: 6,
- Maksymalna: 18
Czas trwania:
Gra wraz z omówieniem trwa około 1,5-2 godz.
Zawartość:
Gra ma formę pliku pdf do samodzielnego wydruku i wycięcia. Znajdziesz w nim instrukcje dla graczy, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.
Licencja:
Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.- Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
- Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.