Opis produktu
UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT CZĘŚCIOWO ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?- Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
- Elementy fizyczne (akcesoria) wysyłane są dodatkowo kurierem.
- Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
- Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny".
UWAGA: cena gry jest zależna od wyboru rodzaju licencji. Kliknij w wyborze po prawej na górze aby wyświetlił się koszt dotyczący wybranej przez Ciebie opcji.
Grę Wyspa Zdobywców polecamy, jeśli chcesz:
- Wyłonić i pogłębić umiejętności istotne na stanowisku menedżerskim.
- Przećwiczyć i wzmocnić umiejętność określenia zadań i wyzwań związanych z rolą kierownika.
- Doświadczyć wpływ kompetencji menedżerskich na pracę zespołu: budowanie zespołu, planowanie, motywowanie, współpraca w organizacji.
Grupa docelowa:
- Osoby pracujące na stanowiskach kierowniczych w organizacjach oraz przygotowujące się do pełnienia takiej funkcji.
Opis rozgrywki:
Uczestnicy poznają nową, niezasiedloną wyspę, bogatą w złoża naturalne. Ich zadaniem jest zasiedlenie jej i rozwój swojej cywilizacji. Przejmowanie nowych terenów zapewni im dostęp do bogactw natury i szybszy rozwój, ale narazi ich także na walkę z konkurentami. Rozwój cywilizacji może okazać się przymusem w zetknięciu z innymi cywilizacjami.
Gra silnie angażuje i integruje uczestników wokół wspólnego celu. Uczestnicy w naturalny sposób uczą się technik kreatywnych, podejmując działania wspierające bądź utrudniające generowanie pomysłowych rozwiązań. Scenariusz gry gwarantuje trenerom bogaty zestaw obserwacji przydatnych do omówienia i wyciągania wniosków tak ważnych w rozwoju kompetencji uczestników. Sukces każdej grupy zależy od umiejętności budowania współpracującego zespołu, motywowania i utrzymania jego członków.
Zobacz fragmenty gry i pełny opis na stronie producenta - www.GraSzkoleniowa.pl
Liczba graczy:
- min: 9, max: 20, optymalnie: 12–16 (3-4 zespoły)
- czas gry: 3-5 h z omówieniem
Zawartość:
Grę otrzymasz w formie pliku PDF. Są w nim instrukcje, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.Materiały dla uczestników są do samodzielnego wydruku i wycięcia.
Akcesoria niezbędne do prowadzenia gry wysyłane są kurierem.
LICENCJA:
Ta gra jest objęta licencją! Ostatnia sztuka dostępna typko w licencji firmowejLicencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.
GRA „30 DNI” JEST OBJĘTA GWARANCJĄ SATYSFAKCJI!
Oznacza to, że masz aż 90 dni na zwrot gry, jeśli stwierdzisz, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Dowiedz się więcej o gwarancji satysfakcji.