Opis produktu
Gra jest wyprzedawana w outlecie, ponieważ powstała wersja 2.0, która będzie produkowana. Ostatnie egzemlarze starej wersji po ich wyprzedaży nie będą doprodukowane. Gra jest nowa i kompletna.Wschód Dzikiego Zachodu 1.0 to gra negocjacyjna. Gracze wcielają się w przedsiębiorców, których celem jest zbudowanie swojego biznesu. Dzięki temu kształcą umiejętności negocjacji oraz zarządzania zespołem negocjacyjnym, współpracy, komunikacji, tworzenia strategii. Doświadczają wyzwań związanych z budowaniem relacji oraz zaufania w środowisku konkurencyjnym. Symulacja pozwala w pełni doświadczyć proces negocjacji i daje możliwość sprawdzenia i treningu kompetencji z tego zakresu.
Jak grać?
Do gry dołączona jest obszerna i czytelna instrukcja. Zawiera nie tylko zasady gry, ale również wskazówki dotyczące przygotowania i omówienia rozgrywki. Instrukcja przygotowana jest w formie manuala trenerskiego, który szczegółowo opisuje każdy kolejny krok, instrukcje przekazywane graczom oraz opcje i przykładowe pytania do omówienia.Fabuła
Wyobraźcie sobie, że opuściliście swoje rodzinne strony i po wielu trudach podróży dotarliście wraz ze swoją rodziną na Dziki Zachód. Ten, który znamy z filmów i opowieści. Jest druga połowa XIX w. Wasze wozy dojechały do miasteczka Kairoscity. Tutaj osiądziecie. Za chwilę stworzycie cztery rodziny, które współpracując i rywalizując ze współmieszkańcami, budują i rozwijają swoje rodzinne biznesy.Będziecie sprzedawać, kupować, negocjować, a wszystko po to, aby umocnić i rozwinąć swój biznes rodzinny. Spotkają Was też liczne przygody, tak typowe dla szalonego Dzikiego Zachodu ...
Uczestnicy tworzą 4 drużyny. Ich zadania dotyczą nie tylko rywalizacji z innymi rodzinami, ale również zarządzania własną firmą. Każdy w rodzinie ma swoje funkcje i odpowiedzialność.
Gra jest rozbudowana. Dzięki jej konstrukcji i pomocom, jakie dostają uczestnicy, łatwo opanować zasady.
Obejrzyj:
Czas i liczba graczy
- Sama rozgrywka – 2 do 4 godz.
- Scenariusz przedstawiony w instrukcji wraz ze wstępem i podsumowaniami, do których są dodatkowe materiały - 6 godz. 45 min.
- Rozbudowana wersja przewidująca uzupełnienie teoretyczne doświadczeń uczestników może być realizowana w formule dwudniowego warsztatu.
- Liczba graczy: 4 (jedna osoba reprezentuje całą rodzinę) do 20 (każda rodzina liczy 5 osób)
Zastosowanie szkoleniowe:
- przedsiębiorczość
- budowanie relacji biznesowych
- planowanie i priorytetyzacja w biznesie
- negocjacje
- wartości i etyka biznesowa
- zarządzanie biznesem, zarządzanie zasobami
Co kupujesz?
- Komplet pomocy do realizacji gry (karty, banknoty, plansze, i inne elementy). Wszystko zapakowane w drewnianą skrzynię.
- Podręcznik dla prowadzącego – zawiera szczegółowy opis „krok po kroku” obejmujący przygotowanie, realizację oraz omówienie rozgrywki – 42 strony.
- Licencję osobistą lub firmową*
Licencja osobista - właścicielem gry staje się konkretna osoba z imienia i nazwiska i to ona może używać gry jako prowadzący. Wersja polecana dla freelancerów.
Licencja firmowa - właścicielem gry staje się firma, organizacja lub instytucja. Korzystać z gry może każda osoba zatrudniana bez względu na formę zatrudnienia. W przypadku zakupu licencji firmowej możliwe jest wcześniejsze spotkanie osobiste lub online grupy trenerskiej z opiekunem w celu przedstawienia zasad oraz wyjaśnienia wątpliwości.