Opis produktu
Jak grać?
Do gry dołączona jest obszerna i czytelna instrukcja. Zawiera nie tylko zasady gry, ale również wskazówki dotyczące przygotowania i omówienia rozgrywki. Dzięki temu gra staje się narzędziem, które może realizować różne cele edukacyjne w obszarze przedsiębiorczości.
Teoretycznie wystarczy zapoznać uczestników z wprowadzeniem i zasadami oraz rozdać materiały, które zawierają niezbędne informacje. Jednak, aby w pełni wykorzystać potencjał edukacyjny gry, warto uczestnikom towarzyszyć w roli czuwającego mentora oraz obserwatora. Jak postępować w tej roli i na co zwracać uwagę dowiesz się w praktyce. W pierwszej rozgrywce na szkoleniu w cenie gry towarzyszy Ci trener wspierający. Wraz z licencją otrzymujesz kontakt do Twojego opiekuna, który przygotuje i przeprowadzi z Tobą rozgrywkę w uzgodnionym terminie i miejscu.
Fabuła
Wyobraźcie sobie, że opuściliście swoje rodzinne strony i po wielu trudach podróży dotarliście wraz ze swoją rodziną na Dziki Zachód. Ten, który znamy z filmów i opowieści. Jest druga połowa XIX w. Wasze wozy dojechały do miasteczka Kairoscity. Tutaj osiądziecie. Za chwilę stworzycie cztery rodziny, które współpracując i rywalizując ze współmieszkańcami, budują i rozwijają swoje rodzinne biznesy.
Będziecie sprzedawać, kupować, negocjować, a wszystko po to, aby umocnić i rozwinąć swój biznes rodzinny. Spotkają Was też liczne przygody, tak typowe dla szalonego Dzikiego Zachodu ...
Uczestnicy tworzą 4 drużyny. Ich zadania dotyczą nie tylko rywalizacji z innymi rodzinami, ale również zarządzania własną firmą. Każdy w rodzinie ma swoje funkcje i odpowiedzialność.
Gra jest rozbudowana. Dzięki jej konstrukcji i pomocom, jakie dostają uczestnicy, łatwo opanować zasady.
Dodatki do gry
Gra zawiera dodatki, która wzbogacają realizowane cele merytoryczne gry oraz zwiększają jej grywalność.
Biznes na boku: up-crosselling; praca z alternatywą w biznesie.
Złotodajna żyła: poszerzanie obszaru rozmów i wymiany; budowanie przewagi w rozmowach z adwersarzami.
Ślepy los: element losowy obecny w prowadzeniu biznesu; analiza ryzyka i potrzeba budowania bezpieczeństwa w biznesie.
Rewolwerowiec (mini-gra rywalizacyjna): praca z licytacją w targowaniu; „czytanie” gry przeciwnika; element hazardu w biznesie.
Tarcza kompetencji: służy pogłębieniu refleksji uczestników szkolenia na temat własnego potencjału w obszarze negocjacji.
Czas i liczba graczy
- Sama rozgrywka – 2 do 4 godz.
- Scenariusz przedstawiony w instrukcji wraz ze wstępem i podsumowaniami, do których są dodatkowe materiały - 6 godz. 45 min.
- Rozbudowana wersja przewidująca uzupełnienie teoretyczne doświadczeń uczestników może być realizowana w formule dwudniowego warsztatu.
- Liczba graczy: 4 (jedna osoba reprezentuje całą rodzinę) do 20 (każda rodzina liczy 5 osób)
Zastosowanie szkoleniowe:
- przedsiębiorczość
- budowanie relacji biznesowych
- planowanie i priorytetyzacja w biznesie
- negocjacje
- wartości i etyka biznesowa
- zarządzanie biznesem, zarządzanie zasobami
Co kupujesz?
- Komplet pomocy do realizacji gry (karty, banknoty, plansze, i inne elementy). Wszystko zapakowane w drewnianą skrzynię.
- Podręcznik dla prowadzącego – zawiera szczegółowy opis „krok po kroku” obejmujący przygotowanie, realizację oraz omówienie rozgrywki – 42 strony.
- Licencję osobistą lub firmową*
- Kontakt do opiekuna – osoby, która odpowie na każde Twoje pytanie, pomoże Ci przygotować się do szkolenia, a pierwsze szkolenie przeprowadzi wraz z Tobą jako kotrener wspierający.
UWAGA: Gra objęta jest licencją producenta. Należy wybrać odpowiedni rodzaj licencji przy zakupie.
Licencja osobista - właścicielem gry staje się konkretna osoba z imienia i nazwiska i to ona może używać gry jako prowadzący. Wersja polecana dla freelancerów.
Licencja firmowa - właścicielem gry staje się firma, organizacja lub instytucja. Korzystać z gry może każda osoba zatrudniana bez względu na formę zatrudnienia. W przypadku zakupu licencji firmowej możliwe jest wcześniejsze spotkanie osobiste lub online grupy trenerskiej z opiekunem w celu przedstawienia zasad oraz wyjaśnienia wątpliwości.
Po zakupie zapewniamy:
- szkolenie dla osoby/osób prowadzących,
- udział kotrenera wspomagającego w pierwszej rozgrywce.
Zobacz: