Opis produktu
Karty do diagnozowania WARTOŚCI MOTYWACYJNYCHZestaw kart umożliwiających przyjrzenie się SPEKTRUM WARTOŚCI odpowiedzialnych za podstawowe siły napędzające ludzi do działania. Jest unikalnym narzędziem wskazującym na obszary kultury organizacji, które wpływają na MOTYWACJĘ PRACOWNIKÓW. Pozwala również na identyfikację obszarów problematycznych i podjęcie działań zmierzających do zmiany i optymalizacji działania firmy.
ZESTAW ZAWIERA:
- 7 KOLOROWYCH KART SYMBOLIZUJĄCYCH WARTOŚCI MOTYWACYJNE
- 84 KARTY Z POJĘCIAMI ZWIĄZANYMI Z WARTOŚCIAMI MOTYWACYJNYMI
CO POZNAJEMY:
- WARTOŚCI MOTYWACYJNE, którymi kierują się jednostki – te, które akceptują i te, które odrzucają,
- PROFILE WARTOŚCI ORGANIZACJI – w wymiarach wartości indywidualnych, obecnych jak i pożądanych w organizacji,
- obecne i pożądane WIZJE WARTOŚCI w organizacji w kontekście pracy,
- RÓŻNICĘ pomiędzy stanem obecnym a pożądanym.
SPOSÓB UŻYCIA:
WARTOŚCI MOTYWACYJNE to zestaw kart, które dają możliwość ułożenia profilu wartości wpływających na motywację. Do każdej z 7 wartości motywacyjnych dopasowano 12 pojęć. Osoby badające swój profil wybierają pojęcia akceptowalne oraz te, które zdecydowanie odrzucają. Następnie układają karty wartości w sposób pokazany poniżej. Nad rzędem kolorowych kart kładą ważne dla siebie pojęcia. Poniżej trafiają te, które nie są aprobowane. Odwracają karty wartości aby zobaczyć jakim wartościom motywacyjnym odpowiadają kolory. W ten sposób uzyskują swój profil wartości.