Opis produktu
Gra przeznaczona jest przede wszystkim na szkolenai menadzerskie. Pozwala wdrożyć i przeciwiczyć umiejętności z zakresu motywowania innych, ale też lepiej poznać swoje własne źródła motywacji.To, co motywuje jednego pracownika, działa demotywująco na innego. O tym na pewno przekonają się gracze W poszukiwaniu źródeł mocy. W każdej rundzie lider musi swojego pracownika do czegoś zmotywować: od zostania po godzinach, do nauczenia się nowego systemu. Zasada jest prosta: im bardziej pozna swojego pracownika (ma na to szansę podczas gry), tym lepiej dostosuje do niego argumenty, którymi będzie się posługiwać podczas rozmowy motywacyjnej.
Gra motywacyjna oparta jest na teorii motywacyjnego DNA Tamary Lowe – pozwala spojrzeć na każdego pracownika indywidualnie i poszukać jego „źródeł mocy”. Świetnie sprawdza się w roli gry dla trenerów, menedżerów, czy też osób zainteresowanych zwiększeniem motywacji swojej i innych.
Korzyści dla uczestników:
- zdobędą wiedzę na temat teorii motywacyjnego kodu DNA;
- nauczą się diagnozować indywidualny kod motywacyjny swoich pracowników;
- potrenują umiejętność zadawania trafnych pytań dotyczących tego, co motywuje pracowników;
- nauczą się dobierać adekwatne argumenty motywacyjne;
- poćwiczą prowadzenie profesjonalnych rozmów motywacyjnych.
Optymalna liczba graczy 3-10. Przy zwiększeniu liczebności podgrup max do 19 osób.
Co kupujesz?
- zestaw 30 kart z opisem Pracownika (10 kart opisujących jego dążenia, 10 kart opisujących jego potrzeby, 10 kart opisujących nagrody, jakie lubi dostawać);
- zestaw 10 kart z opisem sytuacji (kontekst prowadzonych rozmów Menedżera z Pracownikiem);
- żetony, które służą do oceny prowadzonej rozmowy;
- kostka z piktogramami;
- zestaw 30 kart z opisem motywatorów
- instrukcja.
Licencje
Do wyboru są dwie różne licencje, różniące się ceną.Licencja indywidualna - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały. Ta osoba może używać gry, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tę licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Kupując grę z tą licencją otrzymujesz wsparcie w jej prowadzeniu w postaci wdrożenia w postaci spotkania online w dogodnym terminie.