Opis produktu
UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?- Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
- Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
- Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny".
UWAGA: cena gry jest zależna od wyboru rodzaju licencji. Kliknij w wyborze po prawej na górze aby wyświetlił się koszt dotyczący wybranej przez Ciebie opcji.
Grę W labiryncie pytań polecamy, jeśli chcesz::
- Wzmocnić świadomość na temat znaczenia właściwie formułowanych pytań w procesie coachingu.
- Przećwiczyć zadawanie pytań coachingowych.
- Przećwiczyć udzielanie informacji zwrotnych.
Grupa docelowa:
- Coachowie.
- Menedżerowie średniego i wyższego stopnia, którzy wykorzystują metody coachingowe.
Opis rozgrywki:
Zadaniem coachów jest przygotowanie i zadawanie jak najlepszych pytań, adekwatnych do danej sytuacji. W grze wprowadzono mechanizm, dzięki któremu klient ocenia każde pytanie i udziela coachowi informacji zwrotnej na jego temat.
Gra dostarcza uczestnikom doświadczeń i obserwacji na temat własnych umiejętności i tego, jakie obszary warto jeszcze rozwijać.
Zobacz fragmenty gry i pełny opis na stronie producenta - www.GraSzkoleniowa.pl
Liczba graczy:
- min: 3, max: 16, optymalnie: 6–12
- czas gry: min. 1,5-2 h
- Istnieje możliwość przeprowadzenia gry w większych grupach.
Zawartość:
Grę otrzymasz w formie pliku PDF. Są w nim instrukcje, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.Materiały dla uczestników są do samodzielnego wydruku i wycięcia.
LICENCJA:
Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.
- Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
- Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.
GRA JEST OBJĘTA GWARANCJĄ SATYSFAKCJI!
Oznacza to, że masz aż 90 dni na zwrot gry, jeśli stwierdzisz, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Dowiedz się więcej o gwarancji satysfakcji.