Do darmowej dostawy brakuje
Zamów do 11:00, a wyślemy tego samego dnia!
W Centrum - sprzedaż i negocjacje
W Centrum - sprzedaż i negocjacje
W Centrum - sprzedaż i negocjacje

W Centrum - sprzedaż i negocjacje

0 opinii
159,00
129,27
Wybierz licencje i wersje językowe
  • firmowa PL
  • indywidualna PL

Opis produktu

UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?
  • Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
  • Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
  • Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny". 

„W centrum” to gra, która już od pierwszej chwili wymaga od uczestników inicjatywy i zaangażowania. Przenosi ich w świat transakcji handlowych, gdzie po jednej stronie spotykają się deweloperzy chcący zrobić przełomowy interes, a po drugiej właściciele gruntów, którzy kierują się nie tylko swoimi przekonaniami, ale przede wszystkim złożonymi potrzebami.

Scenariusz przenosi uczestników w sytuację, w której media po raz kolejny opisują „ostatnich opornych” – grupę ludzi posiadających domy w niemal ścisłym centrum miasta. Otoczone wieżowcami i galeriami handlowymi, od lat stanowią obiekt pożądania deweloperów. Teraz pojawia się okazja. Ostatni w okolicy skrawek ziemi pod inwestycje może być sprzedany przez zmęczonych sytuacją właścicieli.

W trakcie kluczowego dla wszystkich spotkania uczestnicy zmierzą się z wieloma wyzwaniami. Czy deweloperzy czując presję czasu i konkurencji przełamią swój powierzchowny schemat prezentowania nietrafionych ofert? Czy znajdą czas na wysłuchanie drugiej strony, zbudowanie relacji i zbadanie jej potrzeb? Czy właściciele gruntów, tkwiąc w swoim przekonaniu o lepszej pozycji negocjacyjnej, zdołają uzyskać korzystne dla siebie warunki przy ograniczonym budżecie drugiej strony?

Grę „W centrum” polecamy szczególnie jako dobre wprowadzenie podczas szkolenia dla handlowców, kupców, czy negocjatorów będących na średnioozaawansowanym lub zaawansowanym poziomie kompetencji. Zebrane przez uczestników doświadczenia pomogą Ci przypomnieć im, jak ważne w całym repertuarze umiejętności są badanie potrzeb i aktywne słuchanie. Podczas omówienia wspólnie wskażecie konkretne zachowania i dobre praktyki, które są kluczowe w budowaniu zaufania i relacji z partnerami biznesowymi.

Ponadto gra pozwoli Ci omówić z uczestnikami wiele dodatkowych wątków i zachowań związanych ze sprzedażą i negocjacjami. Od podstawowych elementów rozmowy handlowej, przez komunikację, aż po techniki negocjacyjne.

Ważne – w grze układ sił negocjujących stron nie jest równy. Deweloperzy, kórzy chcą kupić nieruchomości, muszą się wykazać większą inicjatywą i uważnością podczas pertraktacji ze sprzedawcami.


Próbka:


Zobacz fragmenty gry - kliknij aby pobrać pdf


Cele gry:

  • Wskazanie zachowań służących rzetelnemu poznaniu potrzeb kontrahentów.
  • Zebranie inspiracji zwiększających skuteczność w prezentowaniu i przekonywaniu do własnej oferty.
  • Poznanie i odświeżenie dobrych praktyk handlowych, w tym negocjacyjnych.
  • Trening umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych.

Liczba graczy:

  • min: 8, max: 17, optymalnie 10-14
  • czas gry: 2–2,5 h

Zawartość:
 

Grę otrzymasz w formie pliku PDF. Są w nim instrukcje, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego. Materiały są do samodzielnego wydruku i wycięcia.


LICENCJA:


Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.
  1. Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
  2. Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.

PRODUKT "GRA WYWIADÓW" JEST OBJĘTY GWARANCJĄ SATYSFAKCJI!
Oznacza to, że masz aż 90 dni na zwrot gry, jeśli stwierdzisz, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Dowiedz się więcej o gwarancji satysfakcji.


 
Kupowane wraz z tym produktem
gra szkoleniowa sprzedaż
Business session
295,20
Business session

Buduj skuteczne strategie sprzedażowe, opowiadaj historie i zdobywaj punkty za najlepiej dopasowane podejście.

karty coachingowe Zwrotnicy
STO - karty coachingowe
740,00
STO - karty coachingowe

Wyjątkowe karty coachingowe znanej marki Zwrotnica

Droga do zysku - negocjacje
Droga do zysku - negocjacje
249,00
Droga do zysku - negocjacje

Trening umiejętności negocjacyjnych

do pracy z lękiem
Karty Lękless - do pracy z lękiem
179,00
Karty Lękless - do pracy z lękiem

narzędzie do pracy indywidualnej i w gabinecie psychologa

Karty Odporności Psychicznej
Karty Odporności Psychicznej
179,00
Karty Odporności Psychicznej
Starożytna świątynia - współpraca w zespole
Starożytna świątynia - współpraca w zespole
776,50
Starożytna świątynia - współpraca w zespole

Dynamiczna, rozrywkowa gra integracyjna

motywujące pytania
Projekt ja - motywujące pytania
98,00
Projekt ja - motywujące pytania

to 100 pytań inspirowanych psychologią pozytywną i wzmacniające potencjał

3 kwadraty, szkolenia integracyjne
3 kwadraty - gra integracyjna
460,00
3 kwadraty - gra integracyjna

szkolenia outdoorowe, budowanie zespołu

Ostatnio oglądane
karty metafotyczne, karty coachingowe, coachspace, dla coacha, rozwój osobisty
Karty + Słówka + ćwiczenia
245,00
Karty + Słówka + ćwiczenia

Karty coachingowe, zestaw słówek o wartościach i emocjach oraz książeczka z ćwiczeniami - w jedym zestawie

Pytaki - gra integracyjna
Pytaki - gra integracyjna
123,00
Pytaki - gra integracyjna

Pytaki, integracyjna gra dla każdego. Prosta, zabawna, wciągająca.

Identyfikator ze smyczą
Identyfikator ze smyczą
1,00
Identyfikator ze smyczą

Identyfikator ze smyczą i zapięciem, wytrzymały, plastikowy, wielokrotnego użytku.

Emocje, uczucia, potrzeby
Emocje, uczucia, potrzeby
359,00
Emocje, uczucia, potrzeby

narzędzie dla psychologa

Kreator Retro e-book
Kreator Retro e-book
123,00
Kreator Retro e-book

Narzędziownik dla osób, które chcą usprawnić proces uczenia się i wymiany wiedzy w zespole

Bardzo roboczy dzień
Bardzo roboczy dzień
174,54
Bardzo roboczy dzień

Zarządzanie zadaniami i planowanie

kraina nawyków
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna
185,00
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna

Kraina Nawyków - nowa edycja, z nią zmiana będzie łatwiejsza

Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie

W Centrum - sprzedaż i negocjacje
W Centrum - sprzedaż i negocjacje
Ostatnio oglądane
karty metafotyczne, karty coachingowe, coachspace, dla coacha, rozwój osobisty
Karty + Słówka + ćwiczenia
245,00
Karty + Słówka + ćwiczenia

Karty coachingowe, zestaw słówek o wartościach i emocjach oraz książeczka z ćwiczeniami - w jedym zestawie

Pytaki - gra integracyjna
Pytaki - gra integracyjna
123,00
Pytaki - gra integracyjna

Pytaki, integracyjna gra dla każdego. Prosta, zabawna, wciągająca.

Identyfikator ze smyczą
Identyfikator ze smyczą
1,00
Identyfikator ze smyczą

Identyfikator ze smyczą i zapięciem, wytrzymały, plastikowy, wielokrotnego użytku.

Emocje, uczucia, potrzeby
Emocje, uczucia, potrzeby
359,00
Emocje, uczucia, potrzeby

narzędzie dla psychologa

Kreator Retro e-book
Kreator Retro e-book
123,00
Kreator Retro e-book

Narzędziownik dla osób, które chcą usprawnić proces uczenia się i wymiany wiedzy w zespole

Bardzo roboczy dzień
Bardzo roboczy dzień
174,54
Bardzo roboczy dzień

Zarządzanie zadaniami i planowanie

kraina nawyków
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna
185,00
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna

Kraina Nawyków - nowa edycja, z nią zmiana będzie łatwiejsza