Tematycznie
Zestaw Nastroje 36 to czarny woreczek z 36 przypinkami o średnicy 36 mm - po dwie sztuki na każde 18 emocji, czyli o 24 przypinki i 6 emocji więcej niż w zestawie Manufaktura Emocji. Małgorzata Machniewicz, emocje, Manufaktura Emocji
Gra coachingowa zawierająca 33 karty ze zdjęciami, 33 karty ze słowami, 33 karty z pytaniami, planszę procesową i instrukcję użytkownika.
The Coaching Game to chyba najbardziej znane i cenione narzędzie coachingowe na świecie
Komplet 92 kart stanowiących niezwykle szeroki przegląd wartości. Narzędzie wpiera pracę w trakcie coachingu, szkolenia lub terapii. Znajduje zastosowanie w pracy z dorosłymi i dziećmi.
Obraz jest wart tysiąca słów! Gra, to zestaw przepięknie wykonanych kart, które nie tylko dostarczają rozrywki, ale mogą służyć, jako narzędzie szkoleniowe, coachingowe, a nawet terapeutyczne.
Jeśli pracujesz w obszarze postaw, poruszasz trudną tematykę moralności, światopoglądu, uwarunkowań kulturowych docenisz tę grę pełną trudnych wyborów.
Gra szkoleniowa - Traktat pokojowy Negocjacje - style, techniki, czynniki wpływające na rezultat gra negocjacyjna, techniki negocjacyjne, rezultat, gra szkoleniowa, emocje
klasyfikację potrzeb w innowacyjnym ujęciu terapii schematów
Komplet aż 144 kart stanowiących niezwykle szeroki przegląd emocji. Narzędzie wpiera pracę w trakcie coachingu, szkolenia lub terapii. Znajduje zastosowanie w pracy z dorosłymi i dziećmi.
Komplet 2 uzupełniających się narzędzi coachingowowych do użycia w pracy indywidualnej lub zespołowej.
Magneto jest grą szkoleniową nastawioną na rozwój umiejętności negocjacji, w tym kluczowego znaczenia procesu przygotowania negocjacji, czyli zbierania i analizowania dostępnych informacji. Szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, komunikacja, współpraca, analiza, symulacja, negocjacje, gra Magneto, gra negocjowanie plemiona, negocjowanie kulek i patyków,
Celem gry LEONARDO jest zbudowanie przez uczestników mostu – konstrukcji samonośnej przy użyciu wyłącznie 18 elementów drewnianych, bez użycia żadnych innych materiałów. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, most, drewniane, konstrukcja, budowanie zaangażowania, komunikacja, praca zespołowa, kreatywność, kreatywny, trening, integracja zespołu, coaching zespołu, ćwiczenie integracyjne, budowanie mostu, gra dla menedżerów, gra menedżerska
Galimatias to gra promująca współpracę w ramach zespołów oraz między zespołami. Gra zachęca do otwartej i precyzyjnej komunikacji oraz nastawienia na cel całej organizacji a nie tylko pojedynczych zespołów. Rozgrywka doskonale obrazuje efektywność komunikacji oraz sposoby działania przyjęte w danej organizacji bądź zespole. W przypadku grup zamkniętych można zaobserwować w jakim stopniu jej członkowie są nastawieni na współpracę a w jakim na rywalizację. komunikacja, skuteczna komunikacja, manager, kompetencje menadżerskie, praca zespołowa, teamwork, negocjacje
Zegarmistrz to gra wspierająca rozwój umiejętności zarządzania sobą w czasie, zarządzania zmianą oraz pracy zespołowej. Uczestnicy muszą wspólnie uzgodnić priorytety na cały tydzień a następnie reagować adekwatnie na pojawiające się zdarzenia losowe i nowe zadania. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, efektywność własna, zarządzanie czasem, zarządzanie zmianą, zmiana, negocjacje, trening, zespół, planowanie czasu, planowanie, coaching zespołu
Eskadra jest grą szkoleniową rozgrywaną w zespołach. Fabuła gry związana jest ze zbliżającym się w kierunku Ziemi zagrożeniem, przed którym obronić może eskadra doborowych pilotów. Zarządzanie zmianą, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, lean, sig sigma, praca zespołowa, proces, zarządzanie czasem
Karty Projektor to narzędzie o wszechstronnym zastosowaniu. Obrazy na kartach nie są opatrzone żadnym komentarzem słownym. Uczestnicy sami nadają znaczenie wybranym przez siebie kartom. Wykorzystanie obrazów pomaga dotrzeć do nieuświadomionych zasobów uczestników (wiedzy, doświadczeń, skojarzeń, potrzeb). Dzięki temu przypisane kartom znaczenie może być bardzo głębokie, sięgające podstawowych zasad funkcjonowania, kultury oraz wartości.
FILM to niezwykle angażująca gra poświęcona tematyce komunikacji interpersonalnej. W wyjątkowy sposób odkrywa przed uczestnikami różnice w ich stylach budowania relacji i komunikowania się z innymi, a także wpływ tych różnic na współpracę w zespole. graszkoleniowa.pl, gra szkoleniowa, film, komunikacja intepersonalna, style relacji, budowanie relacji, współpraca, budowanie zespołu, praca zespołowa, gra symulacyjna,
Inwentyka - kreatywność - wyobraźnia Karty Inwencji Heuristica to narzędzie do pracy kreatywnej, dla zwiększenia generowania nowych pomysłów, czy twórczego rozwiązywania problemów kreatywność, kreacja, twórczość, zarządzanie zmianą, zarządzanie firmą, usprawnienie, podejmowanie decyzji, agencja kreatywna, warsztaty kreatywne
Gra symulacyjna, która pomaga rozwijać umiejętności negocjacji i współpracy oraz radzić sobie z konfliktami. Może zostać zastosowana zarówno, jako doświadczenie wprowadzające do warsztatu, jak i podsumowanie warsztatu pomagające ćwiczyć nowe umiejętności.
Gra karciana Kandydaci w prosty oraz naturalny sposób pozwala ćwiczyć szeroko pojęte umiejętności miękkie poprzez odgrywanie różnych rozmów biznesowych oraz emocji z nimi związanych. Idealna do nauki przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych, rozmów biznesowych oraz szkoleń z zarządzania czasem, emocjami, rozwojem inteligencji emocjonalnej. zarządzanie czasem, emocje, radzenie sobie ze stresem, stres, asertywność, perswazja, rozwiązywanie konfliktów, autoprezentacja, prezentacja, rekrutacja, rekruterzy, rozmowa kwalifikacyjna, rozmowa biznesowa
Karty opowieści to narzędzie pomagające w tworzeniu angażujących historii
Karty coachingowe, zestaw słówek o wartościach i emocjach oraz książeczka z ćwiczeniami - w jedym zestawie