Opis produktu
UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?
- Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
- Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
- Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny".
„Szyfranci” to m.in. okazja do sprawdzenia jak podejmowane przez menedżerów działania wpływają na efektywność oraz satysfakcję poszczególnych członków zespołu. Wnioski płynące z omówienia dotyczą zarówno metod motywowania, ale także potrzeb pracowników w zakresie skutecznego planowania i organizowania pracy.
Lata 60. XX wieku, to czas względnego spokoju i wzrostu gospodarczego, skutkującego zwiększającym się dobrobytem oraz rozwojem cywilizacyjnym społeczeństw.
Gdzieś obok, jakby w równoległym świecie, trwa nieustanna walka służb wywiadowczych różnych krajów, której celem jest “informacja”. Wszystko, co pomoże być o krok dalej niż inni, jest na wagę złota. To właśnie wiedza i technologia są gwarantem zachowania siły i stabilności w skali globalnej.
Uczestnicy rozgrywki wcielają się w pracowników firmy, która przygotowuje tablice numeryczne na potrzeby rządu. Pełniąc role liderów i szyfrantów mają wykonać zadanie, od którego zależeć będzie pozycja kraju na arenie międzynarodowej. Ale prawdziwa gra ma miejsce w samej organizacji – oczekiwania pracowników, możliwość odejścia do innego działu i lidera, to tylko wybrane wyzwania, jakie czekają na szefów.
Rozgrywka daje menedżerom szerokie pole do własnej inicjatywy. Ostateczny wynik i to, ile osób zdecyduje się pozostać w zespole, zależeć będzie od ich postaw i zachowań.
To, co czyni tę grę wyjątkową to fakt, że daje ona trenerowi przestrzeń do przeprowadzenia omówienia i wyciągnięcia wniosków, w oparciu o preferowaną przez siebie teorię motywacji.
Zobacz fragment:
Rozwijane kompetencje:
Zarządzanie zespołem, w tym:
- motywowanie,
- organizowanie pacy.
Liczba uczestników:
- Zalecana: 9 – 16.
- Minimalna: 8.
- Maksymalna: 20.
Czas trwania:
Gra wraz z podstawowym omówieniem trwa od 2 do 2,5 godzin.
Zawartość:
Gra ma formę pliku pdf do samodzielnego wydruku i wycięcia. Znajdziesz w nim instrukcje dla graczy, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.
Licencja:
Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.
- Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
- Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.