Do darmowej dostawy brakuje
Zamów do 12:00, a wyślemy tego samego dnia!
motywowanie i planowanie
motywowanie i planowanie
motywowanie i planowanie

Szyfranci - planowanie i organizacja

0 opinii
149,00
121,14
Licencje i wersje językowe
  • firmowa PL
  • indywidualna PL

Opis produktu

UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?

  • Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
  • Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
  • Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny". 


„Szyfranci” to m.in. okazja do sprawdzenia jak podejmowane przez menedżerów działania wpływają na efektywność oraz satysfakcję poszczególnych członków zespołu. Wnioski płynące z omówienia dotyczą zarówno metod motywowania, ale także potrzeb pracowników w zakresie skutecznego planowania i organizowania pracy.

Lata 60. XX wieku, to czas względnego spokoju i wzrostu gospodarczego, skutkującego zwiększającym się dobrobytem oraz rozwojem cywilizacyjnym społeczeństw.
Gdzieś obok, jakby w równoległym świecie, trwa nieustanna walka służb wywiadowczych różnych krajów, której celem jest “informacja”. Wszystko, co pomoże być o krok dalej niż inni, jest na wagę złota. To właśnie wiedza i technologia są gwarantem zachowania siły i stabilności w skali globalnej.


Uczestnicy rozgrywki wcielają się w pracowników firmy, która przygotowuje tablice numeryczne na potrzeby rządu. Pełniąc role liderów i szyfrantów mają wykonać zadanie, od którego zależeć będzie pozycja kraju na arenie międzynarodowej. Ale prawdziwa gra ma miejsce w samej organizacji – oczekiwania pracowników, możliwość odejścia do innego działu i lidera, to tylko wybrane wyzwania, jakie czekają na szefów.

Rozgrywka daje menedżerom szerokie pole do własnej inicjatywy. Ostateczny wynik i to, ile osób zdecyduje się pozostać w zespole, zależeć będzie od ich postaw i zachowań.

To, co czyni tę grę wyjątkową to fakt, że daje ona trenerowi przestrzeń do przeprowadzenia omówienia i wyciągnięcia wniosków, w oparciu o preferowaną przez siebie teorię motywacji.


Zobacz fragment:


>> kliknij aby pobrać pdf


Rozwijane kompetencje:

 

Zarządzanie zespołem, w tym:

  • motywowanie,
  • organizowanie pacy.


Liczba uczestników:

  • Zalecana: 9 – 16.
  • Minimalna: 8.
  • Maksymalna: 20.


Czas trwania:

Gra wraz z podstawowym omówieniem trwa od 2 do 2,5 godzin.


Zawartość:

Gra ma formę pliku pdf do samodzielnego wydruku i wycięcia. Znajdziesz w nim instrukcje dla graczy, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.


Licencja:
Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.

  1. Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
  2. Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.

 
Kupowane wraz z tym produktem
gra szkoleniowa sprzedaż
Business session
295,20
Business session

Buduj skuteczne strategie sprzedażowe, opowiadaj historie i zdobywaj punkty za najlepiej dopasowane podejście.

karty coachingowe Zwrotnicy
STO - karty coachingowe
740,00
STO - karty coachingowe

Wyjątkowe karty coachingowe znanej marki Zwrotnica

Droga do zysku - negocjacje
Droga do zysku - negocjacje
249,00
Droga do zysku - negocjacje

Trening umiejętności negocjacyjnych

Starożytna świątynia - współpraca w zespole
Starożytna świątynia - współpraca w zespole
776,50
Starożytna świątynia - współpraca w zespole

Dynamiczna, rozrywkowa gra integracyjna

motywujące pytania
Projekt ja - motywujące pytania
98,00
Projekt ja - motywujące pytania

to 100 pytań inspirowanych psychologią pozytywną i wzmacniające potencjał

3 kwadraty, szkolenia integracyjne
3 kwadraty - gra integracyjna
460,00
3 kwadraty - gra integracyjna

szkolenia outdoorowe, budowanie zespołu

karty ról
Karty Ról
177,00
Karty Ról

zbiór 70 kart pokazujących ludzi w różnych rolach społecznych

wieża liderów
Tower of Power
435,00
Tower of Power

Gra szkoleniowa teambuldingowa - wieża liderów

Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie

Szyfranci - planowanie i organizacja
Szyfranci - planowanie i organizacja