Szkolenie - kompetencyjnie

FILM to niezwykle angażująca gra poświęcona tematyce komunikacji interpersonalnej. W wyjątkowy sposób odkrywa przed uczestnikami różnice w ich stylach budowania relacji i komunikowania się z innymi, a także wpływ tych różnic na współpracę w zespole. graszkoleniowa.pl, gra szkoleniowa, film, komunikacja intepersonalna, style relacji, budowanie relacji, współpraca, budowanie zespołu, praca zespołowa, gra symulacyjna,

Karty Projektor to narzędzie o wszechstronnym zastosowaniu. Obrazy na kartach nie są opatrzone żadnym komentarzem słownym. Uczestnicy sami nadają znaczenie wybranym przez siebie kartom. Wykorzystanie obrazów pomaga dotrzeć do nieuświadomionych zasobów uczestników (wiedzy, doświadczeń, skojarzeń, potrzeb). Dzięki temu przypisane kartom znaczenie może być bardzo głębokie, sięgające podstawowych zasad funkcjonowania, kultury oraz wartości.

Winnica to gra przeznaczona dla pracowników różnego typu organizacji, gdyż pokazuje uniwersalne zasady i mechanizmy występujące w rzeczywistości biznesowej. Szczególnie przydatna dla działów sprzedaży i kadry zarządzającej ze względu na tematykę gry nastawioną na sprzedaż oraz możliwość doskonalenia umiejętności sprawnego zarządzania zespołem i delegowania zadań. manager, PR, gra szkolenia, regrywalność, regrywalna, strategiczna, rozrywkowa, zasoby ldzkie, pr, hr, human resources, zarządzanie zepsołem, kadra, delegowanie zadań

Eskadra jest grą szkoleniową rozgrywaną w zespołach. Fabuła gry związana jest ze zbliżającym się w kierunku Ziemi zagrożeniem, przed którym obronić może eskadra doborowych pilotów. Zarządzanie zmianą, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, lean, sig sigma, praca zespołowa, proces, zarządzanie czasem

Zegarmistrz to gra wspierająca rozwój umiejętności zarządzania sobą w czasie, zarządzania zmianą oraz pracy zespołowej. Uczestnicy muszą wspólnie uzgodnić priorytety na cały tydzień a następnie reagować adekwatnie na pojawiające się zdarzenia losowe i nowe zadania. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, efektywność własna, zarządzanie czasem, zarządzanie zmianą, zmiana, negocjacje, trening, zespół, planowanie czasu, planowanie, coaching zespołu

Galimatias to gra promująca współpracę w ramach zespołów oraz między zespołami. Gra zachęca do otwartej i precyzyjnej komunikacji oraz nastawienia na cel całej organizacji a nie tylko pojedynczych zespołów. Rozgrywka doskonale obrazuje efektywność komunikacji oraz sposoby działania przyjęte w danej organizacji bądź zespole. W przypadku grup zamkniętych można zaobserwować w jakim stopniu jej członkowie są nastawieni na współpracę a w jakim na rywalizację. komunikacja, skuteczna komunikacja, manager, kompetencje menadżerskie, praca zespołowa, teamwork, negocjacje

„Mądrość słów” to inspirująca i energetyczna gra szkoleniowa, dzięki której uczestnicy poznają kluczowe zasady udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych, sprawdzą je w praktyce, a dodatkowo zwiększą swoją uważność w rozmowach z innymi ludźmi. informacja zwrotna, gra szkoleniowa, gra komunikacyjna, komunikacja, feedback

Gra DETEKTYW jest narzędziem szkoleniowym rozwijającym umiejętność zarządzania czasem. Zarządzanie czasem, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, ważne - pilne, matryca Eisenhowera

Celem gry LEONARDO jest zbudowanie przez uczestników mostu – konstrukcji samonośnej przy użyciu wyłącznie 18 elementów drewnianych, bez użycia żadnych innych materiałów. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, most, drewniane, konstrukcja, budowanie zaangażowania, komunikacja, praca zespołowa, kreatywność, kreatywny, trening, integracja zespołu, coaching zespołu, ćwiczenie integracyjne, budowanie mostu, gra dla menedżerów, gra menedżerska

Magneto jest grą szkoleniową nastawioną na rozwój umiejętności negocjacji, w tym kluczowego znaczenia procesu przygotowania negocjacji, czyli zbierania i analizowania dostępnych informacji. Szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, komunikacja, współpraca, analiza, symulacja, negocjacje, gra Magneto, gra negocjowanie plemiona, negocjowanie kulek i patyków,

Teamwork Card Games© Multitool 1 to funkcjonalny i wygodny w użyciu zestaw karcianych gier szkoleniowych przeznaczonych zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych trenerów.

Manufaktura emocji wspiera pracę z emocjami i zaangażowaniem w obszarach zawodowych w trakcie szkoleń, coachingów i innych form pracy. Manufaktura emocji, Akademia Twórczego Trenera, Małgorzata Machniewicz, emocje, rozpoznawanie emocji, kreowanie relacji zawodowych, zespół, budowanie zespołu, manager, dpradztwo zawodowe, ekman, ropoznawanie emocji, klasyfikacja emocji ekmana, ćwiczenie szkoleniowe, coaching

Karciana gra negocjacyjna, która pomaga rozwinąć umiejętności korzystania z technik negocjacyjnych. Zadaniem uczestników jest w najpierw wybranie najlepszej techniki w danym momencie rozmowy, a następnie jej wykorzystanie i sprawdzenie jaki efekt przyniesie. Zasady gry są łatwe do przedstawienia uczestnikom, a sama rozgrywka jest mocno angażująca i praktyczna. gra szkoleniowa graszkoleniowa.pl w otwarte karty negocjacje techniki negocjacyjne triki negocjacyjne szkolenie z negocjacji

Rozbudowane narzędzie do tworzenia marki oraz zarządzania nią. Sprawdza się zarówno do budowania marki osobistej, jak i firmowej lub produktowej. Przydatne zespołom projektowym, doradcom handlowym, w trakcie coachingu i na szkoleniach.

Ciekawie wydana karciana gra szkoleniowa. Narzędzie do pracy na warsztacie z obszarów planowania zmiany, identyfikacji ryzyk, czy analizy błędów popełnionych przy wdrożeniu. Skierowana jest do pracy z menedżerami na różnych szczeblach zarządzania lub całym zespołem projektowym. Gra może być wielokrotnie rozgrywana w jednym zespole. Może stanowić element przygotowania do projektu lub element cyklicznych spotkań związanych z analizą ryzyk.