Opis produktu
Karty Coachingowe Synapsa + zestaw ćwiczeń
Karty Coachingowe Synapsa to zestaw 64 kart, na których są zdjęcia wraz z pytaniami coachingowymi.
Obrazy na kartach ilustrują przyrodę i nasze najbliższe otoczenie. Są znajome, bliskie i niezbyt abstrakcyjne. Dzięki temu łatwo uruchamiają w uczestnikach spotkania różne skojarzenia i sięgają do ich osobistych doświadczeń, emocji.
Pytania zamieszczone na kartach to pytania coachingowe zadawane podczas całego procesu, poczynając od krystalizowania się celu, analizę rzeczywistości, obmyślanie planu, strategii po przechodzeniu do działania i podsumowanie całości.
Karty Synapsa to bardzo uniwersalne narzędzie. Przewidziane są dla coacha, trenera, psychologa, pedagoga czy doradcy zawodowego. Z powodzeniem sprawdzają się też w samodzielnej pracy nad własnym rozwojem (selfcoachingiem).
Do zestawu załączone jest opracowanie (książeczka w formacie kart) obejmująca 24 ćwiczenia do pracy indywidualnej jak i grupowej. Cześć ćwiczeń jest prosta, wymagająca mniej koncentracji od uczestników, część (zwłaszcza rozkłady) trudniejsza.
Główne zastosowanie:
- Pomagają w stworzeniu kreatywnych rozwiązań, poszerzają perspektywę klienta.
- Świetnie sprawdzają się na początku relacji, pomagają w zbudowaniu bezpiecznej, przyjacielskiej atmosfery
- Ułatwiają rozmowę o emocjach, gdy "dotykamy" trudnych tematów
- Umożliwiają głębszy wgląd w samego siebie.
Przykładowe ćwiczenia:
Tutaj możesz przeczytać jak użyć kart i rozkładu do analizy SWOT >>>
Obejrzyj też film dor. wykorzystania kart:
Opis techniczny kart
- Ilość: 64 sztuki
- Gramatura: 350g/m2 (foliowane)
- Wymiary: 8 cm x 12 cm (zaokrąglone brzegi)
- Trwałe i wygodne w użytku
Autorka
Agnieszka Woś – coach, konsultant i trener. Absolwentka Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.
Jej doświadczenie zawodowe obejmuje prawie 20 lat pracy w marketingu i sprzedaży w koncernach międzynarodowych świadczących usługi cateringowe, firmie ubezpieczeniowej, wydawnictwach, serwisach internetowych oraz agencji reklamowej i firmach doradczo-szkoleniowych. Od 10 lat związana z branżą HR.
Jak sama mówi, zdobyte doświadczanie nauczyło ją, że każde rozwiązanie, by zadziałało w praktyce musi być dobrze dopasowane do potrzeb klienta i środowiska, w którym funkcjonuje. Gotowe schematy mogą być jednie inspiracją, a nie ściśle stosowanymi wytycznymi. Wiedzę i doświadczenie praktyczne w obszarze procesu sprzedaży, technik negocjacji, strategii i narzędzi marketingowych traktuje więc jako solidną bazę do wypracowania wspólnie z klientem unikalnych rozwiązań. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku wiedzy z zakresu HR (modelu kompetencji, systemu rekrutacji, oceny pracowników, badania ich potencjału) oraz employer brandingu. Wiedza ta stanowi element do tworzenia nowych opracowań.
i coś do obejrzenia