Do darmowej dostawy brakuje
Zamów do 11:00, a wyślemy tego samego dnia!
Spin Booster
Spin Booster
Spin Booster
Spin Booster
Spin Booster

Spin Booster

0 opinii
295,20
240

Opis produktu

Spin Booster to dynamiczna gra karciana, która testuje umiejętności zarządzania marką i strategii PR w świecie pełnym wyzwań i możliwości.

Spin Booster to zaawansowana gra karciana, która przenosi graczy w świat intensywnego zarządzania marką i strategicznego planowania w działaniach PR. Każda rozgrywka to zestaw wyzwań, które wymagają szybkiego myślenia, kreatywności i umiejętności reagowania na zmieniające się warunki rynkowe. Zbieraj karty produktów, rozwiązuj problemy związane z reputacją oraz wybieraj skuteczne metody działania, aby zdobyć punkty i pokonać konkurencję. Spin Booster to nie tylko gra, ale także intensywna symulacja procesów decyzyjnych w środowisku biznesowym, idealna do zabawy zarówno w gronie przyjaciół, jak i w celach szkoleniowych dla profesjonalistów zajmujących się marketingiem i PR.


Zasady Rozgrywki „Spin Booster”

Gracze rywalizują, tworząc najbardziej przekonującą i skuteczną narrację marketingową, aby przeprowadzić klientów przez etapy lejka sprzedażowego: Świadomość, Zainteresowanie, Rozważanie i Zakup. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów za udane przeprowadzenie klientów przez wszystkie etapy lejka sprzedażowego.

Rozgrywka 
Przygotowanie do gry:
Rozdziel karty na trzy stosy według kategorii: Produkty (10 kart), Problemy (40 kart), Metody (15 kart).
Umieść stosy przodem do dołu na środku stołu.

 

Rozpoczęcie gry:

Gra może być rozgrywana indywidualnie lub w grupie od 2 do 4 graczy.
Na początku gry, każdy gracz dobiera zestaw kart, który będzie wykorzystywał w swojej turze.

 

Przebieg tury:

Dobór kart na początku gry:

Produkt: Gracz losuje jedną kartę z stosu Produktów, określając produkt, którym się zajmie.
Problemy: Gracz losuje od trzech do pięciu kart z stosu Problemów, w zależności od wybranego poziomu trudności, które przedstawiają wyzwania związane z produktem.
Metody: Na koniec losuje dwie karty z stosu Metod, wskazujące na strategie, których powinien unikać.

Opracowywanie strategii:

Gracz musi opracować metody działania, ustalić priorytety rozwiązania poszczególnych problemów i szczegółowo opisać, jak radzi sobie z sytuacją, mając na uwadze zakazane podejścia z kart Metod.

 

Powtarzanie procesu:

Po zakończeniu tury pierwszego gracza, następny gracz przystępuje do realizacji tych samych kroków. Proces się powtarza do momentu, gdy każdy uczestnik gry wykona określoną liczbę rund lub do wyczerpania kart.

 

Ocena i punktacja:

W grze wieloosobowej, po każdej turze, pozostali gracze mogą oceniać przedstawione strategie, przyznając punkty od 1 do 10 za kreatywność, skuteczność i realność rozwiązania.
W trybie solo gracz może samodzielnie analizować swoje rozwiązania lub korzystać z zewnętrznego feedbacku, np. od mentorów czy kolegów z pracy.

 

Zakończenie gry:

W rozgrywce wieloosobowej gra kończy się po ustalonej liczbie rund. Zwycięża osoba, która zgromadziła najwięcej punktów.
W trybie solo gracz może kontynuować sesje, doskonaląc swoje umiejętności w rozwiązywaniu problemów i stosowaniu strategicznego myślenia
Ostatnio oglądane
kupon prezentowy, voucher, prezent dla trenera, prezenst dla coacha, prezent dla nauczyciela
Kupon prezentowy 300zł
300,00
Kupon prezentowy 300zł

Kupon prezentowy dla trenera, coacha, nauczyciela

kupon prezentowy, voucher, prezent dla trenera, prezenst dla coacha, prezent dla nauczyciela
Kupon prezentowy 100zł
100,00
Kupon prezentowy 100zł

Kupon prezentowy dla trenera, coacha, nauczyciela

kupon prezentowy, voucher, prezent dla trenera, prezenst dla coacha, prezent dla nauczyciela
Kupon prezentowy 50zł
50,00
Kupon prezentowy 50zł

Kupon prezentowy dla trenera, coacha, nauczyciela

30 dni gra szkoleniowa
Gra 30 dni - zmiana w organizacji
189,00
Gra 30 dni - zmiana w organizacji

Gra szkoleniowa - "30 dni" - planowanie, komunikowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych

ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej
ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej
505,00
ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej

Rozbudowane narzędzie do tworzenia marki oraz zarządzania nią. Sprawdza się zarówno do budowania marki osobistej, jak i firmowej lub produktowej. Przydatne zespołom projektowym, doradcom handlowym, w trakcie coachingu i na szkoleniach.

Afirmacje - karty coachingowe
Afirmacje - karty coachingowe
150,00
Afirmacje - karty coachingowe

Afirmacje, magnetyczne karty do budowy koła coachingowego

Dylematy moralne, etyczne, warości Jeśli pracujesz w obszarze postaw, poruszasz trudną tematykę moralności, światopoglądu, uwarunkowań kulturowych doc
Dylematy - gra o wartościach i światopoglądzie
65,00
Dylematy - gra o wartościach i światopoglądzie

Jeśli pracujesz w obszarze postaw, poruszasz trudną tematykę moralności, światopoglądu, uwarunkowań kulturowych docenisz tę grę pełną trudnych wyborów.

Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie

Spin Booster
Spin Booster
Ostatnio oglądane
kupon prezentowy, voucher, prezent dla trenera, prezenst dla coacha, prezent dla nauczyciela
Kupon prezentowy 300zł
300,00
Kupon prezentowy 300zł

Kupon prezentowy dla trenera, coacha, nauczyciela

kupon prezentowy, voucher, prezent dla trenera, prezenst dla coacha, prezent dla nauczyciela
Kupon prezentowy 100zł
100,00
Kupon prezentowy 100zł

Kupon prezentowy dla trenera, coacha, nauczyciela

kupon prezentowy, voucher, prezent dla trenera, prezenst dla coacha, prezent dla nauczyciela
Kupon prezentowy 50zł
50,00
Kupon prezentowy 50zł

Kupon prezentowy dla trenera, coacha, nauczyciela

30 dni gra szkoleniowa
Gra 30 dni - zmiana w organizacji
189,00
Gra 30 dni - zmiana w organizacji

Gra szkoleniowa - "30 dni" - planowanie, komunikowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych

ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej
ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej
505,00
ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej

Rozbudowane narzędzie do tworzenia marki oraz zarządzania nią. Sprawdza się zarówno do budowania marki osobistej, jak i firmowej lub produktowej. Przydatne zespołom projektowym, doradcom handlowym, w trakcie coachingu i na szkoleniach.

Afirmacje - karty coachingowe
Afirmacje - karty coachingowe
150,00
Afirmacje - karty coachingowe

Afirmacje, magnetyczne karty do budowy koła coachingowego

Dylematy moralne, etyczne, warości Jeśli pracujesz w obszarze postaw, poruszasz trudną tematykę moralności, światopoglądu, uwarunkowań kulturowych doc
Dylematy - gra o wartościach i światopoglądzie
65,00
Dylematy - gra o wartościach i światopoglądzie

Jeśli pracujesz w obszarze postaw, poruszasz trudną tematykę moralności, światopoglądu, uwarunkowań kulturowych docenisz tę grę pełną trudnych wyborów.