Opis produktu
UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?
- Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
- Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
- Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny".
Skandal” to gra symulacyjna, która od samego początku angażuje emocje graczy i do końca trzyma w napięciu. Odpowiedzialne zadanie i presja czasu na pewno dostarczą wielu wrażeń.
Uczestnicy gry wcielają się w rolę menadżerów banku. Dowiadują się o zniknięciu z jednego z kont dużej kwoty pieniędzy. Teraz od sprawności ich działania zależeć będzie reputacja banku. Rozpoczyna się wyścig z czasem.
Praca grupy w takich warunkach pozwoli na szerokie spojrzenie na rozgrywkę i wypracowanie wniosków w wielu obszarach – praca pod presją czasu, organizacja pracy, współpraca w zespole, role zespołowe, podejmowanie decyzji.
Ta wybuchowa mieszanka dynamiki gry, burzy mózgów i współdziałania czyni rozgrywkę niepowtarzalną.
Zobacz fragment:
Rozwijane kompetencje:
Zarządzanie zespołem, w tym:
- organizacja pracy,
- współpraca,
- role zespołowe,
- podejmowanie decyzji
- doświadczenie pracy pod presją czasu.
Liczba uczestników:
- Zalecana: 6 – 12
- Minimalna: 5
- Maksymalna: 15
Czas trwania:
Gra wraz z podstawowym omówieniem trwa od 1,5 do 2 godzin.
Zawartość:
Gra ma formę pliku pdf do samodzielnego wydruku i wycięcia. Znajdziesz w nim instrukcje dla graczy, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.
Licencja:
Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.
- Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
- Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy / organizacji / uczelni / gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.