Opis produktu
Gra, która nawiązuje do teorii analizy transakcyjnej. Eric Berne, twórca teorii skutecznego porozumiewania się ludzi, stwierdził, że jedną z podstawowych potrzeb człowieka jest potrzeba znaków rozpoznania. Znakiem rozpoznania nazywamy każdy rodzaj sygnału wysyłanego przez człowieka, dającego znak drugiej osobie, że ją widzi (spojrzenie, uśmiech, uścisk ręki, słowa itp.). Uzyskiwanie znaków rozpoznania jest niezbędne do życia i prawidłowego rozwoju.Gra POZYTYWNIE ZAKRĘCENI zachęca pracowników do wzmacniania, nagradzania takich zachowań, które zwiększają motywację, wpływają na dobrą atmosferę pracy, budują otwartość i szacunek do siebie nawzajem. Ta gra motywacyjna pomoże zmienić kulturę organizacyjną oraz będzie inspiracją dla zespołów.
Dla kogo jest gra?
Gra przeznaczona jest do wykorzystania przez współpracujące ze sobą osoby, mogą to być osoby z jednego zespołu, przełożeni i pracownicy lub osoby z różnych zespołów/działów, które kontaktują się ze sobą na co dzień. Z gry należy korzystać, gdy relacje między pracownikami są poprawne a naszym celem jest wzniesienie ich na wyższy poziom. Liczba graczy: 5-12 osób
Czas trwania: 5-15 dni roboczych
- Polecamy tą grę dla działów HR, które chcą w organizacji podnieśc motywację, zaangażowanie i wpłynąć na pozytywną atmosferę.
- Będzie również doskonałym uzupełnieniem szkoleń z: komunikacji, motywacji, zarządzania. Może zostać wykorzystana w procesie szkoleniowym jako jego element lub jako utrwalenie pożądanych zachowań.
Efekty:
- wypracowanie i wzmocnienie zachowań wpływających motywująco,
- zwiększenie świadomości jakie zachowania mogą wpływać motywująco na innych;
- uświadomienie jak duży i ważny wpływ ma każda osoba w firmie czy organizacji na motywację innych i atmosferę pracy,
- autodoświadczenie jakie zachowania innych mają na nas wpływ motywujący,
- kształtowanie kultury wzajemnego szacunku w firmie lub organizacji.
Co kupujesz?
- 12 zestawów kart z opisem przykładowych zachowań i postaw pracowników mogących wzmocnić motywację innych – Niezbędnik Motivusa;
- 12 kompletów żetonów (komplet to 15 żetonów w jednym kolorze);
- 12 woreczków;
- wzory arkuszy do notowania wyników;
- instrukcja.
Licencje
Do wyboru są dwie różne licencje, różniące się ceną.Licencja indywidualna - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały. Ta osoba może używać gry, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tę licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Kupując grę z tą licencją otrzymujesz wsparcie w jej prowadzeniu w postaci wdrożenia w postaci spotkania online w dogodnym terminie.