Opis produktu
Pozytywna organizacja. Jak ja budować?PORADNIK DLA SZEFÓW, specjalistów HR i innych HEROsów pracy, to zestaw ćwiczeń, narzędzi, porad, praktycznych wskazówek i możliwych do niemal natychmiastowego zastosowania rad, a także solidnej wiedzy z psychologii pozytywnej, pozwalających:
- usprawnić organizację pracy
- zwiększyć efektywność i innowacyjność
- wzmocnić dobrostan własny i współpracowników.
Poradnik uczy, jak wykorzystać i doskonalić powyższe zasoby, nazywane kapitałem psychologicznym, aby radzić sobie sprawniej w odpowiedzi na obecny świat zmienności, złożoności, niepewności i niejednoznaczności (VUCA), których skutkiem są: stres, wypalenie zawodowe, lęk, obniżony dobrostan, a także obniżenie satysfakcji z relacji z innymi ludźmi.
Słowa – „pozytywna organizacja” – mają dwa znaczenia. Odnoszą się do organizacji jako całości, do pozytywnych miejsc pracy, które są efektywne i w których menadżerowie dbają o dobrostan pracowników, ale też do podejmowanych przez człowieka – pracownika lub szefa – pozytywnych aktywności, w wyniku których z pełnym przekonaniem można powiedzieć:
„Pracuję, bo lubię. Pracuję w konstruktywnej atmosferze. Współtworzę ją poprzez wnoszenie do pracy swoich zasobów osobistych, które rozwijam wspólnie z moją organizacją po to, by działać sprawniej teraz i w przyszłości”.
Ten materiał edukacyjny to część mojej pracy, która na co dzień realizuję wspólnie z moimi klientami, wykorzystując do tego metody warsztatowe, coaching, konsultacje psychologiczne, a także webinary. Każde z proponowanych ćwiczeń wielokrotnie testowałam zarówno na szkoleniach, jak i w pracy indywidualnej. Zapraszam do lektury i praktyk wspierających budowanie pozytywnej organizacji.
Co kupujesz?
Wydanie w formie e-booka jest w formacie pdfWydanie papierowe: format A4, ze względu na wygodę kopiowania, strony na spirali.
Liczba stron: 159
ISBN 978-83-969487-1-7