Opis produktu
Gra „Marzenia” jest grą szkoleniową dotyczącą procesu sprzedaży. Gracze wcielają się w konsultantów/ przedstawicieli handlowych oferujących firmom kupony „marzeń”, czyli bony prezentowe. Sprzedawanie marzeń wydaje się rzeczą prostą i przyjemną, jednak wysokie targety, duża konkurencja i niepewna sytuacja klientów, spędzają sprzedawcom sen z powiek. Minęły już czasy, w których do sprzedaży wystarczyło przekonujące zaprezentowanie cech produktu oraz walka z obiekcjami. W dobie internetu, to relacje, ekspertyza oraz wiedza o kliencie stają się kluczem do sukcesu.
Gracze podejmują decyzje na temat sposobu sprzedaży, alokacji swojego czasu oraz wyboru klientów. Z pomocą przychodzą metody sprzedaży doradczej, czyli odpowiednie zadbanie o własne kompetencje, zbudowanie zaufania oraz poznanie potrzeb klienta. Dodatkowo, gra uczy zarządzania ryzykiem poprzez dywersyfikację portfela klientów, z zachowaniem koncentracji na kluczowych klientach. Oprócz możliwości doświadczenia decyzji sprzedażowych, gra oferuje konkretne wskazówki na temat poszukiwania informacji oraz rozwijania kompetencji sprzedażowych.
Uczestnicy mogą rozgrywać grę szkoleniową „Marzenia” wielokrotnie, dzięki czemu może ona być wykorzystana na początku szkolenia oraz na koniec, jako podsumowanie nabytej wiedzy i umiejętności oraz utrwalenie efektywnych zachowań sprzedażowych.
Cele szkoleniowe:
- Planowanie sprzedaży
- odpowiednie przygotowanie procesu sprzedaży zgodne z podejściem sprzedaży doradczej
- Rozwój kompetencji sprzedażowych
- znajomość zasad efektywnej sprzedaży,
- podejmowanie decyzji mimo braku wszystkich potrzebnych informacji; poprawa umiejętności oraz wiedzy na temat produktu.
- Zarządzanie klientami
- nastawienie na długoterminowe budowanie relacji z klientami,
- zwiększanie wiedzy o klientach w celu proponowania im rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb,
- zarządzanie portfelem klientów.
- Radzenie sobie ze stresem związanym z wysokimi targetami
- inwestowanie we własne poczucie skuteczności i walka z lękiem przed odrzuceniem.
Zastosowanie:
- Szkolenia i warsztaty dla działów sprzedaży
- Development/ Assessment Center
- Warsztaty promujące najlepsze praktyki sprzedaży konsultacyjnej
- Spotkania integracyjne
Licencje:
- Licencja firmowa: dwa zestawy gry MARZENIA umożliwiający przeprowadzenie gry dla 40 uczestników (8 zespołów, do 5 osób w zespole). Właścicielem gry zakupionej na tą licencję jest: firma, organizacja, jednostka samorządowa, uczelnia.
- Licencja indywidualna: jeden zestaw gry MARZENIA umożliwiający przeprowadzenie gry dla 20 uczestników (4 zespoły, do 5 osób w zespole). Właścicielem gry zakupionej na tą licencję jest konkretna osoba z imienia i nazwiska.
Informacje techniczne:
Liczba graczy: 4 – 20 uczestników (4 zespoły od 1 do 5 osób w zespole)Czas trwania: 1,5 – 2h
Zawartość jednego zestawu:
- Plansze akcji zespołów
- Karty kompetencji sprzedażowych
- Karty informacji kat. II oraz kat. I
- Zasłonki
- Kostki sprzedaży
- Pionki akcji
- Znaczniki zespołu
- Plansze klientów
- Banknoty
- Plansza rund
- Znacznik rund
- Karta – znacznik pierwszego gracza
- Kostka nieaktywnego klienta
- Dedykowana torba dla Trenera