Opis produktu
O narzędziu
- Czy planowanie warsztatów stanowi dla Ciebie wyzwanie?
- Czy przytłacza Cię ilość technik warsztatowych i nie wiesz, które z nich wybrać?
- Czy bezskutecznie próbujesz sobie przypomnieć techniki, które kiedyś poznałeś?
- Czy masz dość przekopywania się przez internet w poszukiwaniu inspiracji do swoich warsztatów?
- Czy chcesz mieć pewność, że zaplanujesz efektywne i angażujące spotkanie dla swojego zespołu?
KARTY WITFLOW warsztatowe pozwalają zaplanować warsztaty praktycznie na każdy temat związany z rozwojem produktów i pracą zespołu projektowego. Zawierają zestawienie 60 sprawdzonych technik warsztatowych. Każda karta zawiera dedykowaną ilustrację i autorski opis zastosowania techniki, rekomendowany czas i liczbę osób, sugerowany etap warsztatów i dodatkowe praktyczne wskazówki. Dodatkowo techniki zostały opisane tagami, które podpowiadają do jakich celów można użyć każde ćwiczenie. Dzięki zastosowaniu struktury warsztatów, opisanej w instrukcji, oraz kart organizacyjnych, w szybki sposób można zaplanować gotową agendę warsztatów realizujących założone cele. W trakcie facylitacji warsztatów karty można użyć jako ściągi, które przypominają o kolejnych krokach w zadaniu.
Karty zostały opracowane w oparciu o wieloletnie doświadczenie autorki w prowadzeniu warsztatów produktowych dla swoich klientów, a następnie przetestowane na szkoleniach z facylitacji warsztatów projektowych dla projektantów, badaczy i kierowników produktów cyfrowych. Zawierają zarówno powszechnie znane techniki, jak i mniej popularne czy autorskie rozwiązania. Największą zaletą zestawu jest uniwersalność dobranych technik, uporządkowanie procesu planowania i fizyczny charakter kart.
Dzięki kartom
KARTY WITFLOW warsztatowe inspirują, porządkują i pozwalają zaplanować warsztaty praktycznie na każdy temat związany z rozwojem produktów i pracą zespołu projektowego:
- design sprinty,
- warsztaty design thinking,
- warsztaty kick-offowe i ideacyjne,
- spotkania strategiczne,
- planowanie projektu,
- warsztaty co-creation i badawcze,
- sesje interpretacyjne w analizie badań.
Dla kogo?
Karty zostały stworzone z myślą o facylitatorach, projektantach, badaczach, moderatorach design thinking, kierownikach produktu, trenerach pracujących z wykorzystaniem technik warsztatowych. Sprawdzą się zarówno dla osób początkujących, którym podpowiedzą jak zacząć planowanie warsztatów i skorzystać ze sprawdzonych narzędzi, jak i doświadczonych, którym posłużą za inspiracje i przyspieszą proces planowania. Karty można wykorzystać do pracy samodzielnej, jak i grupowej.
Jak używać?
- Określ cel warsztatów, dostępny czas i liczbę uczestników
- Wybierz techniki oznaczone tagiem, które realizują cel Twoich warsztatów.
- Rozłóż na stole wybrane techniki zgodnie ze strukturą warsztatów
- Uzupełnij harmonogram o brakujące techniki, wprowadzenie i przerwy
- Dopasuj plan do dostępnego czasu
Zawartość
- 60 kart z technikami warsztatowymi
- 10 kart organizacyjnych (przerwy i wprowadzenie)
- 5 kart do uzupełnienia ulubioną Techniką
- instrukcja wraz z przykładowym użyciem kart
- pudełko zamykane na magnes
DODATKOWO
Ze strony autorki możesz pobrać kanwę do planowania warsztatów. Wydrukowana kanwa w połączeniu z kartami to łatwy sposób na zaplanowanie efektywnych warsztatów.
https://www.witflow.com/karty-witflow
W internetach piszą...
Naralia Bianias pisze:czytaj dalej>>>
Tomasz Tomaszewski pisze:
czytaj dalej>>>
O autorce
Iga MościchowskaOd kilkunastu lat zajmuje się tematyką projektowania produktów cyfrowych, a obecnie wspiera firmy w budowaniu i rozwoju kompetencji z obszaru User Experience. Przebyła drogę od badaczki użyteczności i projektantki UX, poprzez współwłaściciela firmy projektowo-badawczej, aż do obecnej roli trenerki i facylitatorki w obszarze Product Designu. Warsztaty produktowe i projektowe prowadzi od 2013 roku, a na sali warsztatowej spędziła ponad 2000 godzin. Współautorka bestsellerowej książki “Badania jako podstawa projektowania user experience” wydanej przez PWN i cyklicznego badania branży user experience w Polsce. Opiekunka merytoryczna studiów podyplomowych UX & Product Design na AGH. Na zaproszenie Google od kilku lat doradza startupom w programie Google for Startups Accelerator.
She came a long way from a researcher and user experience designer, co-owner of a design studio, to her current role of a trainer and facilitator in Product Design. She spent over 2000 hours conducting workshops and trainings. She’s a co-author of a bestselling book Badania jako podstawa projektowania user experience, a periodic study of UX industry in Poland and Online Workshops Toolkit Tips. Not only for designers. She is a head of UX & Product Design studies at AGH University of Science and Technology and a mentor for Google for Startups Accelerator.