Opis produktu
Karty kreatywności, pomysłowości i inspiracji. Osiemnaście zadań, ćwiczeń, zagadek na pobudzenie szarych komórek. Plus karty pomagające przypilnować wewnętrznego "zabijacza" dobrej zabawy.
Dla kogo?
- Dla trenerów – jako rozgrzewka, energizer, element szkolenia z grami, warsztatów kreatywności, design thinking, komunikacji i współpracy w zespole
- Dla liderów – jako urozmaicenie spotkań, wzmocnienie zaufania i współpracy w zespole
- Dla HR – do budowania zespołów, zmniejszenia napięć i konfliktów (lubimy ludzi, z którymi wygrywamy)
Do czego wykorzystać?
- pobudzenie kretywności,
- generowanie nowych pomysłów
- integracja w zespole
- ożywczy energetyzer
Przykład zastosowania
Karta nr 6 – schemat zespołu. Uczestnicy gry rozrysowują konfigurację, która pokazuje rozkład sił w zespole. Komu do kogo jest bliżej, kto stoi daleko i z boku, kto narysowany jest większy a kto stoi maleńki przy samym brzegu kartki. Schematyczna siatka uświadamia to, nad czym się nie zastanawialiśmy a co wpływa na efekty. Z jednej strony zabawa, a z drugiej zaskakujące często spostrzeżenia.Karta nr 12 – „X jest jak Y” – odkrywaj nowe skojarzenia!
Wejdź w świat kreatywnych połączeń, które pobudzą Twoją wyobraźnię i pozwolą spojrzeć na znane rzeczy z zupełnie innej perspektywy. Ta karta wyzwala nieszablonowe myślenie dzięki prostemu, a zarazem zabawnemu ćwiczeniu: wybierz wyraz z lewej kolumny, połącz go z tym z prawej i stwórz niezwykłe porównanie według schematu:
„X jest jak Y, bo…”
Przykład:
„Zespoły są jak orkiestra, bo każdy musi zagrać swoją nutę, by powstała symfonia.”
Dlaczego warto?
- Rozgrzewa umysł i wspiera kreatywne rozwiązywanie problemów.
- Doskonałe do budowania metafor, które przyciągają uwagę.
- Świetna zabawa dla grup i indywidualnych ćwiczeń twórczych!
Karta nr 12 to Twoja inspiracja do myślenia poza schematem. Co dziś będzie jak co? Sprawdź i przekonaj się, jak daleko zaprowadzą Cię Twoje skojarzenia!
Obejrzyj:
Co zawiera opakowanie?
- 18 kart z ćwiczeniami
- 8 kart - potencjalnych blokad kreatywności.
- kartonowe opakowanie
O autorce:

Nie lubię teoryjek i oklepanych metod. Stawiam na praktyczne, nowatorskie rozwiązania, najchętniej łącząc je z grywalizacją.