Opis produktu
Karty kreatywności, pomysłowości i inspiracji. Osiemnaście zadań, ćwiczeń, zagadek na pobudzenie szarych komórek. Plus karty pomagające przypilnować wewnętrznego "zabijacza" dobrej zabawy.
Dla kogo?
- Dla trenerów – jako rozgrzewka, energizer, element szkolenia z grami, warsztatów kreatywności, design thinking, komunikacji i współpracy w zespole
- Dla liderów – jako urozmaicenie spotkań, wzmocnienie zaufania i współpracy w zespole
- Dla HR – do budowania zespołów, zmniejszenia napięć i konfliktów (lubimy ludzi, z którymi wygrywamy)
Do czego wykorzystać?
- pobudzenie kretywności,
- generowanie nowych pomysłów
- integracja w zespole
- ożywczy energetyzer
Przykład zastosowania
Karta nr 6 – schemat zespołu. Uczestnicy gry rozrysowują konfigurację, która pokazuje rozkład sił w zespole. Komu do kogo jest bliżej, kto stoi daleko i z boku, kto narysowany jest większy a kto stoi maleńki przy samym brzegu kartki. Schematyczna siatka uświadamia to, nad czym się nie zastanawialiśmy a co wpływa na efekty. Z jednej strony zabawa, a z drugiej zaskakujące często spostrzeżenia.
Obejrzyj:
Co zawiera opakowanie?
- 18 kart z ćwiczeniami
- 8 kart - potencjalnych blokad kreatywności.
- kartonowe opakowanie
O autorce:
Katarzyna Lewandowska - Ekonomistka, trener biznesu, doradca i certyfikowany międzynarodowo coach ICF ACC. Wiedzę i doświadczenie zdobywałam sprzedając m.in. sprzęt i systemy komputerowe, miejsca targowe, reklamy, FMCG, usługi, ubezpieczenia oraz wspomagając firmy jako HR Biznes Partner. Przez większość czasu na własnej działalności, ale też doświadczając korpo (3 lata regionalny koordynator w Aviva). Nie lubię teoryjek i oklepanych metod. Stawiam na praktyczne, nowatorskie rozwiązania, najchętniej łącząc je z grywalizacją.