Opis produktu
UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?- Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
- Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
- Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny".
Przywództwo, delegowanie, organizacja pracy zespołu.
"GRĘ WYWIADÓW" polecamy jeśli chcesz:
- Zweryfikować umiejętności zarządzania zespołem.
- Zebrać wraz z grupą inspiracje służące skutecznemu kierowaniu i organizowaniu pracy zespołu.
- Wskazać dobre praktyki delegowania zadań.
- Zebrać inspiracje dotyczące roli przywódcy w zespole.
Grupa docelowa:
- Menedżerowie chcący budować efektywne zespoły.
- Osoby przygotowujące się do objęcia stanowisk kierowniczych.
Próbka:
- Zobacz fragmenty gry - kliknij aby pobrać pdf
Opis rozgrywki:
Uczestnicy wcielają się w role oficerów wywiadu. Niedługo ich organizacja przeprowadzi bardzo ważną operację na terenie innego państwa. Jednak będzie ona możliwa tylko wtedy, gdy wyeliminują z gry agentów obcego wywiadu zainteresowanych tym samym obiektem. Przed nimi różnorodne i trudne zadania wymagające odmiennych kompetencji. Wyścig się rozpoczyna – konkurencyjna agentura ma wobec nich identyczne zamiary.
Wysublimowane zagadki i uciekający czas tworzą niepowtarzalny klimat tej rozgrywki. Uczestnicy Twoich szkoleń docenią ją także za ciekawy scenariusz, interakcję oraz tempo akcji. Co ciekawe, w grze każdy członek zespołu ma szanse zostać jego liderem. Pytanie brzmi – jak poradzi sobie ze zorganizowaniem pracy innych, z efektywnym wykorzystaniem zaangażowania współpracowników, z zaznaczeniem swojej roli w zespole?
Gra idealnie wpisuje się w trening kompetencji menedżerskich, uzupełniając go o wnioski i inspiracje z zakresu efektywnego delegowania zadań, przywództwa, czy też organizacji pracy zespołu.
Liczba graczy:
- min: 6, max: 20, optymalnie: 12–16
- Czas gry: 1,5–2 h
Zawartość:
Grę otrzymasz w formie pliku PDF. Są w nim instrukcje, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego. Materiały są do samodzielnego wydruku i wycięcia.
LICENCJA:
Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.
- Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
- Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.
Oznacza to, że masz aż 90 dni na zwrot gry, jeśli stwierdzisz, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Dowiedz się więcej o gwarancji satysfakcji.