Do darmowej dostawy brakuje
Zamów do 11:00, a wyślemy tego samego dnia!
Gra Targowisko - sprzedaż
Gra Targowisko - sprzedaż
Gra Targowisko - sprzedaż

Gra Targowisko - sprzedaż

0 opinii
189,00
153,66
Wybierz licencje i wersje językowe
  • firmowa PL
  • indywidualna PL
Zakup na GraSzkoleniowa.pl Grę w wersji PDF zakupisz, klikając na link w opisie!

Opis produktu

UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?

  • Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
  • Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
  • Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny". 

Targowisko to gra, którą wykorzystasz podczas szkolenia zarówno z początkującymi adeptami sztuki sprzedaży, jak i doświadczonymi handlowcami. Wyjątkowo angażuje i dostarcza wielu emocji, dzięki czemu możesz ją zastosować na początku oraz w trakcie swojego warsztatu.


Polecamy, jeśli chcesz:

  • Rozwijać skuteczność w zakresie badania potrzeb i nawiązywania relacji handlowych.
  • Trenować umiejętności zwiększania sprzedaży - cross-selling i up-selling.
  • W praktyczny i nieszablonowy sposób trenować prezentowanie oferty i radzenie sobie z obiekcjami.
  • Podnosić skuteczność zamykania sprzedaży.

Gra jest dedykowana osobom, które:

  • Potrzebują rozwijać umiejętności sprzedażowe.
  • Chcą lepiej zrozumieć perspektywę swoich klientów.
  • Chcą rozpoznać i przeciwdziałać czynnikom obniżającym ich sprzedażową skuteczność.

Próbka:

Organizacja rozgrywki:

 

Scenariusz gry przenosi uczestników w czasie - w świat średniowiecznego targu, gdzie rzemieślnicy i sprzedawcy mają okazję dokonania dochodowych transakcji. Ale to nie wszystko, gdyż ten, który osiągnie najlepszy wynik zyska królewski tytuł najlepszego sprzedawcy. Jest się o co starać, ponieważ wyróżnienie to jest idealną reklamą gwarantującą przypływ nowych klientów. Czas jest ograniczony, a konkurencja silna. O sukcesie zdecydują między innymi inicjatywa, umiejętność przekonywania innych i aktywność w poszukiwaniu rozwiązań.
Rozgrywka charakteryzuje się dużą liczbą interakcji między uczestnikami, umożliwiając doskonalenie umiejętności handlowych oraz testowanie pomysłów na zwiększenie wyniku sprzedażowego.
Pojawiające się emocje i zebrane doświadczenia pozwolą Ci na wypracowanie wraz z grupą wartościowych wniosków, dotyczących zarówno rozwoju kompetencji handlowych, jak i ulepszania samego procesu sprzedaży.


Czas rozgrywki:

 

Gra wraz z podstawowym omówieniem zajmuje ok. 2 h, W tym:

  • ok. 10 minut to wprowadzenie (wytłumaczenie zasad oraz rozdanie materiałów),
  • 30 - 45 min - rozgrywka,
  • ok. 60 min - omówienie rozgrywki.

Liczba graczy:

 

Optymalna: 10 -14 osób. Minimalna: 8, a maksymalna: 18.

Grę możesz również wykorzystać do pracy online. Zobacz na filmie jak to zrobić:


Zawartość:

 

Gra ma formę pliku pdf do samodzielnego wydruku i wycięcia. Znajdziesz w nim instrukcje dla graczy, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.


LICENCJA:

 

Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.

  1. Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
  2. Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.
Do tego produktu polecamy
gra szkoleniowa Obcy obsługa klienta
Gra Obcy - obsługa klienta i sprzedaż
139,00
Gra Obcy - obsługa klienta i sprzedaż

Obcy to zajmująca gra szkoleniowa, wspomagająca szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Pomaga wypracować nawiązywanie relacji z klientami i badanie ich potrzeb.   obsługa klienta, gra szkoleniowa, gra, customer service, sprzedaż, sales, skuteczność

gra Winnica - kompetencje menadżerskie
gra Winnica - kompetencje menadżerskie
7257,00
gra Winnica - kompetencje menadżerskie

Winnica to gra przeznaczona dla pracowników różnego typu organizacji, gdyż pokazuje uniwersalne zasady i mechanizmy występujące w rzeczywistości biznesowej. Szczególnie przydatna dla działów sprzedaży i kadry zarządzającej ze względu na tematykę gry nastawioną na sprzedaż oraz możliwość doskonalenia umiejętności sprawnego zarządzania zespołem i delegowania zadań. manager, PR, gra szkolenia, regrywalność, regrywalna, strategiczna, rozrywkowa, zasoby ldzkie, pr, hr, human resources, zarządzanie zepsołem, kadra, delegowanie zadań

Gra Galimatias - negocjacje i osiąganie celów
Gra Galimatias - negocjacje i osiąganie celów
4293,00
Gra Galimatias - negocjacje i osiąganie celów

Galimatias to gra promująca współpracę w ramach zespołów oraz między zespołami. Gra zachęca do otwartej i precyzyjnej komunikacji oraz nastawienia na cel całej organizacji a nie tylko pojedynczych zespołów. Rozgrywka doskonale obrazuje efektywność komunikacji oraz sposoby działania  przyjęte w danej organizacji bądź zespole. W przypadku grup zamkniętych można zaobserwować w jakim stopniu jej członkowie są nastawieni na współpracę a w jakim na rywalizację. komunikacja, skuteczna komunikacja, manager, kompetencje menadżerskie, praca zespołowa, teamwork, negocjacje

Kupowane wraz z tym produktem
gra szkoleniowa sprzedaż
Business session
295,20
Business session

Buduj skuteczne strategie sprzedażowe, opowiadaj historie i zdobywaj punkty za najlepiej dopasowane podejście.

karty coachingowe Zwrotnicy
STO - karty coachingowe
740,00
STO - karty coachingowe

Wyjątkowe karty coachingowe znanej marki Zwrotnica

Droga do zysku - negocjacje
Droga do zysku - negocjacje
249,00
Droga do zysku - negocjacje

Trening umiejętności negocjacyjnych

Starożytna świątynia - współpraca w zespole
Starożytna świątynia - współpraca w zespole
776,50
Starożytna świątynia - współpraca w zespole

Dynamiczna, rozrywkowa gra integracyjna

3 kwadraty, szkolenia integracyjne
3 kwadraty - gra integracyjna
460,00
3 kwadraty - gra integracyjna

szkolenia outdoorowe, budowanie zespołu

wieża liderów
Tower of Power
435,00
Tower of Power

Gra szkoleniowa teambuldingowa - wieża liderów

narzędzia coachingowe
Twój podręczny mentor - 77 narzędzi
95,00
Twój podręczny mentor - 77 narzędzi

Książka Lilianny Kupaj. Znajdziesz w niej aż 77 narzędzi coachingowych

Biznes4you
Biznes4you
1650,00
Biznes4you

Buduj swój biznes, zdobywaj kontrakty, inwestuj w materiały i w ludzi

Ostatnio oglądane
Emocje, uczucia, potrzeby
Emocje, uczucia, potrzeby
359,00
Emocje, uczucia, potrzeby

narzędzie dla psychologa

Kreator Retro e-book
Kreator Retro e-book
123,00
Kreator Retro e-book

Narzędziownik dla osób, które chcą usprawnić proces uczenia się i wymiany wiedzy w zespole

Bardzo roboczy dzień
Bardzo roboczy dzień
174,54
Bardzo roboczy dzień

Zarządzanie zadaniami i planowanie

kraina nawyków
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna
185,00
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna

Kraina Nawyków - nowa edycja, z nią zmiana będzie łatwiejsza

kolorowe zszywki
Niebieskie zszywki
1,80
Niebieskie zszywki

Zszywki też mogą być inne - kolorowe, ciekawe i ozdobne

smutne naklejki
Naklejki smuteczki
16,00
Naklejki smuteczki

250 smuteczków

Masa mocująca biała Astra
Masa mocująca biała Astra
7,50
Masa mocująca biała Astra

Masa mocująca, estetyczna i profesjonalna alternatywa dla żółtej taśmy malarskiej

Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie

Gra Targowisko - sprzedaż
Gra Targowisko - sprzedaż
Ostatnio oglądane
Emocje, uczucia, potrzeby
Emocje, uczucia, potrzeby
359,00
Emocje, uczucia, potrzeby

narzędzie dla psychologa

Kreator Retro e-book
Kreator Retro e-book
123,00
Kreator Retro e-book

Narzędziownik dla osób, które chcą usprawnić proces uczenia się i wymiany wiedzy w zespole

Bardzo roboczy dzień
Bardzo roboczy dzień
174,54
Bardzo roboczy dzień

Zarządzanie zadaniami i planowanie

kraina nawyków
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna
185,00
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna

Kraina Nawyków - nowa edycja, z nią zmiana będzie łatwiejsza

kolorowe zszywki
Niebieskie zszywki
1,80
Niebieskie zszywki

Zszywki też mogą być inne - kolorowe, ciekawe i ozdobne

smutne naklejki
Naklejki smuteczki
16,00
Naklejki smuteczki

250 smuteczków

Masa mocująca biała Astra
Masa mocująca biała Astra
7,50
Masa mocująca biała Astra

Masa mocująca, estetyczna i profesjonalna alternatywa dla żółtej taśmy malarskiej