Do darmowej dostawy brakuje
Zamów do 11:00, a wyślemy tego samego dnia!
gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje

gra Magneto - negocjacje

0 opinii
3063,00
2490,24
Licencja
  • firmowa
  • indywidualna

Opis produktu

Magneto - negocjacje


Magneto jest grą szkoleniową nastawioną na rozwój umiejętności negocjacji, w tym kluczowego znaczenia przygotowania, czyli zbierania i analizowania dostępnych informacji.

Ze względu na ciekawą fabułę uczestnicy w bardzo naturalny sposób angażują się w grę, dzięki czemu z dużym entuzjazmem przystępują do pracy zespołowej. Presja czasu i niewymuszone współzawodnictwo dodatkowo uwypuklają najczęstsze zachowania w różnych trudnych sytuacjach biznesowych. Możliwość doświadczenia przez uczestników swojego typowego postępowania podczas trudnej sytuacji w bezpiecznym otoczeniu jakim jest gra, stwarza podstawę do pozytywnych zmian w postawie każdego z uczestników i integracji zespołu.


Przebieg rozgrywki:

 

Uczestnicy wcielają się w role członków 6 rdzennych plemion z Dżungli Amazońskiej (Warekena, Arapaso, Baniwa, Kuripako, Barasana i Makuna), gdzie ze względu na izolację od zachodniej cywilizacji nadal znajdują się bardzo rzadkie surowce naturalne o magnetycznych właściwościach. Każde z plemion ma dostęp do innego rodzaju i ilości surowców. Postępująca wycinka lasów zmusza ich do sprzedaży surowców na odległym targowisku w celu zakupienia pożywienia. Wśród 6 plemion na tej sali krążą potwierdzone informacje na temat wartości poszczególnych surowców na targowisku. Powszechnie wiadomo, że istnieją kombinacje surowców, które są szczególnie cenione na targowisku.

Plemiona mogą dowolnie wymieniać się surowcami i informacjami, żeby zmaksymalizować wartość swoich dóbr i uzyskać jak najwyższą cenę na targowisku. Obowiązującą walutą jest MAGNETO. Po rozdaniu woreczków z surowcami i informacjami, plemiona mają 45 minut na negocjacje oraz wymianę surowców i informacji. Po tym czasie zostaje policzona wartość dóbr według cen obowiązujących na targowisku. Plemię, które zdobędzie największą ilość MAGNETÓW, wygrywa.


Na grę MAGNETO składa się:

  • 6 plansz informacyjnych z nazwami i opisem Plemion oraz rozgrywki
  • 6 woreczków z nazwą plemienia oraz zasobami (kolorowe patyczki lub/i magnetyczne kulki)
  • tabela punktacji
  • tabela zawartości zestawów w rozdzieleniem na Plemiona
  • instrukcja dla trenera


Przykładowe obszary tematyczne, które możesz realizować z pomocą gry:

  • etapy procesu negocjacji
  • praktyczne zrozumienie pojęć negocjacyjnych, jak cele, BATNA, pole negocjacji, ZOPA, itp. 
  • emocje związane z negocjowaniem
  • struktura i role w zespole negocjacyjnym
  • budowanie skutecznego zepołu negocjatorów
  • rodzaje podejść do negocjacji, np. problemowe, pozycyjne, win-win, i in.
  • planowanie strategiczne
  • radzenie sobie z niejednoznacznością

Uczestnicy gry:

Dzięki temu, że zasady gry sa opisane w krótki i przystępny sposób a uczestnicy negocjują pomiędzy sobą, gra może zostać zastosowana w grupach o zróżnicowanym poziomie zaawansowania umiejętności negocjacyjnych. Szczególnie polecamy na szkolenia na osób na stanowiskach specjalistycznych, eksperckich i menedżerskich w obszarze sprzedaży i zakupów. Gra może by także wykorzystywana na zajęciach ze studentami i starszą młodzieżą.

Ciekawym uzupełnieniem gry może być zestaw: W otwarte karty. Jest to komplet 36 dobrze opisanych technik negocjacyjnych w postaci kart do samodzielnego wydruku. Szczegółowy opis znajdziesz klikając w link


Sprawdzenie gry w praktyce:

Zachęcamy, aby przed zakupem gry Magneto dobrze ją przetestować :) Jak to zrobić?

1. Możesz nas odwiedzić lub zaprosić nas do siebie na próbna rozgrywkę. Zagramy. Wspólnie omówimy, jak najlepiej wykorzystać ten zestaw. W trakcie takiego spotkania możemy przetestowac i porównac kilka rónych gier i narzędzi. 

2. Możesz też grę wypożyczyć -  zasady wypożyczenia gry są następujące:

  • Wypożyczenie na jeden dzień szkoleniowy - 25% ceny licencji, nie mniej niż 500 zł netto.
  • Wypożyczenie na tydzień - 50% ceny licencji, nie mniej niż 500 zł netto.
  • W obydwu przypadkach, jeśli podejmiesz decyzję o zakupie gry szkoleniowej w ciągu 30 dni od wypożyczenia, całość kosztu wypożyczenia jest odliczana od kwoty zakupu. 

Masz inny pomysł na testy? Skontaktuj się z nami! biuro@gadzetytrenera.pl 

Dodatkowe informacje:

  • Liczba graczy: 6-30 osób (6 zespołów 1-5 osób)
  • Czas rozgrywki: 90 minut
  • Dostępne wersje językowe: polska, angielska
  • Dostępne wersje licencji: indywidualna komercyjna, firmowa komercyjna

Czas realizacji zamówienia: 5 dni 

Do tego produktu polecamy
gra Leonardo - praca zespołowa i komunikacja
gra Leonardo - praca zespołowa i komunikacja
1464,00
gra Leonardo - praca zespołowa i komunikacja

Celem gry LEONARDO jest zbudowanie przez uczestników mostu – konstrukcji samonośnej przy użyciu wyłącznie 18 elementów drewnianych, bez użycia żadnych innych materiałów. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, most, drewniane, konstrukcja, budowanie zaangażowania, komunikacja, praca zespołowa, kreatywność, kreatywny, trening, integracja zespołu, coaching zespołu, ćwiczenie integracyjne, budowanie mostu, gra dla menedżerów, gra menedżerska

Multitool 1
Multitool 1
359,00
Multitool 1

Teamwork Card Games© Multitool 1 to funkcjonalny i wygodny w użyciu zestaw karcianych gier szkoleniowych przeznaczonych zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych trenerów.

Kupowane wraz z tym produktem
gra szkoleniowa sprzedaż
Business session
295,20
Business session

Buduj skuteczne strategie sprzedażowe, opowiadaj historie i zdobywaj punkty za najlepiej dopasowane podejście.

karty coachingowe Zwrotnicy
STO - karty coachingowe
740,00
STO - karty coachingowe

Wyjątkowe karty coachingowe znanej marki Zwrotnica

Droga do zysku - negocjacje
Droga do zysku - negocjacje
249,00
Droga do zysku - negocjacje

Trening umiejętności negocjacyjnych

Starożytna świątynia - współpraca w zespole
Starożytna świątynia - współpraca w zespole
776,50
Starożytna świątynia - współpraca w zespole

Dynamiczna, rozrywkowa gra integracyjna

3 kwadraty, szkolenia integracyjne
3 kwadraty - gra integracyjna
460,00
3 kwadraty - gra integracyjna

szkolenia outdoorowe, budowanie zespołu

wieża liderów
Tower of Power
435,00
Tower of Power

Gra szkoleniowa teambuldingowa - wieża liderów

Biznes4you
Biznes4you
1650,00
Biznes4you

Buduj swój biznes, zdobywaj kontrakty, inwestuj w materiały i w ludzi

wyspa zdobywców
Wyspa Zdobywców - zarządzanie zespołem
790,00
Wyspa Zdobywców - zarządzanie zespołem

„Wyspa Zdobywców” - gra szkoleniowa, w której uczestnicy mierzą się z procesem budowy zespołu, zarządzania nim oraz współpracy

Ostatnio oglądane
psychologia sportu motywacja
Karty motywacja - Mentalsteps
99,00
Karty motywacja - Mentalsteps

Wiedza z psychologii sportu, przedstawiona naprawdę w atrakcyjny sposób

Bardzo roboczy dzień
Bardzo roboczy dzień
174,54
Bardzo roboczy dzień

Zarządzanie zadaniami i planowanie

kraina nawyków
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna
185,00
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna

Kraina Nawyków - nowa edycja, z nią zmiana będzie łatwiejsza

kolorowe zszywki
Niebieskie zszywki
1,80
Niebieskie zszywki

Zszywki też mogą być inne - kolorowe, ciekawe i ozdobne

smutne naklejki
Naklejki smuteczki
16,00
Naklejki smuteczki

250 smuteczków

Masa mocująca biała Astra
Masa mocująca biała Astra
7,50
Masa mocująca biała Astra

Masa mocująca, estetyczna i profesjonalna alternatywa dla żółtej taśmy malarskiej

Kości wielościenne - zestaw
Kości wielościenne - zestaw
14,00
Kości wielościenne - zestaw

Zestaw 6 kości do gry, pięciu nietypowych i jednej klasycznej

Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie

gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje
Ostatnio oglądane
psychologia sportu motywacja
Karty motywacja - Mentalsteps
99,00
Karty motywacja - Mentalsteps

Wiedza z psychologii sportu, przedstawiona naprawdę w atrakcyjny sposób

Bardzo roboczy dzień
Bardzo roboczy dzień
174,54
Bardzo roboczy dzień

Zarządzanie zadaniami i planowanie

kraina nawyków
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna
185,00
Kraina Nawyków - gra automotywacyjna

Kraina Nawyków - nowa edycja, z nią zmiana będzie łatwiejsza

kolorowe zszywki
Niebieskie zszywki
1,80
Niebieskie zszywki

Zszywki też mogą być inne - kolorowe, ciekawe i ozdobne

smutne naklejki
Naklejki smuteczki
16,00
Naklejki smuteczki

250 smuteczków

Masa mocująca biała Astra
Masa mocująca biała Astra
7,50
Masa mocująca biała Astra

Masa mocująca, estetyczna i profesjonalna alternatywa dla żółtej taśmy malarskiej

Kości wielościenne - zestaw
Kości wielościenne - zestaw
14,00
Kości wielościenne - zestaw

Zestaw 6 kości do gry, pięciu nietypowych i jednej klasycznej