Opis produktu
Magneto jest grą szkoleniową nastawioną na rozwój umiejętności negocjacji, w tym kluczowego znaczenia przygotowania, czyli zbierania i analizowania dostępnych informacji.
Ze względu na ciekawą fabułę uczestnicy w bardzo naturalny sposób angażują się w grę, dzięki czemu z dużym entuzjazmem przystępują do pracy zespołowej. Presja czasu i niewymuszone współzawodnictwo dodatkowo uwypuklają najczęstsze zachowania w różnych trudnych sytuacjach biznesowych. Możliwość doświadczenia przez uczestników swojego typowego postępowania podczas trudnej sytuacji w bezpiecznym otoczeniu jakim jest gra, stwarza podstawę do pozytywnych zmian w postawie każdego z uczestników i integracji zespołu.
Przebieg rozgrywki:
Uczestnicy wcielają się w role członków 6 rdzennych plemion z Dżungli Amazońskiej (Warekena, Arapaso, Baniwa, Kuripako, Barasana i Makuna), gdzie ze względu na izolację od zachodniej cywilizacji nadal znajdują się bardzo rzadkie surowce naturalne o magnetycznych właściwościach. Każde z plemion ma dostęp do innego rodzaju i ilości surowców. Postępująca wycinka lasów zmusza ich do sprzedaży surowców na odległym targowisku w celu zakupienia pożywienia. Wśród 6 plemion na tej sali krążą potwierdzone informacje na temat wartości poszczególnych surowców na targowisku. Powszechnie wiadomo, że istnieją kombinacje surowców, które są szczególnie cenione na targowisku.
Plemiona mogą dowolnie wymieniać się surowcami i informacjami, żeby zmaksymalizować wartość swoich dóbr i uzyskać jak najwyższą cenę na targowisku. Obowiązującą walutą jest MAGNETO. Po rozdaniu woreczków z surowcami i informacjami, plemiona mają 45 minut na negocjacje oraz wymianę surowców i informacji. Po tym czasie zostaje policzona wartość dóbr według cen obowiązujących na targowisku. Plemię, które zdobędzie największą ilość MAGNETÓW, wygrywa.
Na grę MAGNETO składa się:
- 6 plansz informacyjnych z nazwami i opisem Plemion oraz rozgrywki
- 6 woreczków z nazwą plemienia oraz zasobami (kolorowe patyczki lub/i magnetyczne kulki)
- tabela punktacji
- tabela zawartości zestawów w rozdzieleniem na Plemiona
- instrukcja dla trenera
Przykładowe obszary tematyczne, które możesz realizować z pomocą gry:
- etapy procesu negocjacji
- praktyczne zrozumienie pojęć negocjacyjnych, jak cele, BATNA, pole negocjacji, ZOPA, itp.
- emocje związane z negocjowaniem
- struktura i role w zespole negocjacyjnym
- budowanie skutecznego zepołu negocjatorów
- rodzaje podejść do negocjacji, np. problemowe, pozycyjne, win-win, i in.
- planowanie strategiczne
- radzenie sobie z niejednoznacznością
Uczestnicy gry:
Dzięki temu, że zasady gry sa opisane w krótki i przystępny sposób a uczestnicy negocjują pomiędzy sobą, gra może zostać zastosowana w grupach o zróżnicowanym poziomie zaawansowania umiejętności negocjacyjnych. Szczególnie polecamy na szkolenia na osób na stanowiskach specjalistycznych, eksperckich i menedżerskich w obszarze sprzedaży i zakupów. Gra może by także wykorzystywana na zajęciach ze studentami i starszą młodzieżą.Ciekawym uzupełnieniem gry może być zestaw: W otwarte karty. Jest to komplet 36 dobrze opisanych technik negocjacyjnych w postaci kart do samodzielnego wydruku. Szczegółowy opis znajdziesz klikając w link.
Sprawdzenie gry w praktyce:
Zachęcamy, aby przed zakupem gry Magneto dobrze ją przetestować :) Jak to zrobić?
1. Możesz nas odwiedzić lub zaprosić nas do siebie na próbna rozgrywkę. Zagramy. Wspólnie omówimy, jak najlepiej wykorzystać ten zestaw. W trakcie takiego spotkania możemy przetestowac i porównac kilka rónych gier i narzędzi.
2. Możesz też grę wypożyczyć - zasady wypożyczenia gry są następujące:
- Wypożyczenie na jeden dzień szkoleniowy - 25% ceny licencji, nie mniej niż 500 zł netto.
- Wypożyczenie na tydzień - 50% ceny licencji, nie mniej niż 500 zł netto.
- W obydwu przypadkach, jeśli podejmiesz decyzję o zakupie gry szkoleniowej w ciągu 30 dni od wypożyczenia, całość kosztu wypożyczenia jest odliczana od kwoty zakupu.
Masz inny pomysł na testy? Skontaktuj się z nami! biuro@gadzetytrenera.pl
Dodatkowe informacje:
- Liczba graczy: 6-30 osób (6 zespołów 1-5 osób)
- Czas rozgrywki: 90 minut
- Dostępne wersje językowe: polska, angielska
- Dostępne wersje licencji: indywidualna komercyjna, firmowa komercyjna
Czas realizacji zamówienia: 5 dni