Opis produktu
Gra DETEKTYW jest narzędziem szkoleniowym pomagającym rozwijać umiejętność zarządzania zadaniami i priorytetami przy użyciu tzw. Matrycy Eisenhowera (ważne-pilne).
Przebieg rozgrywki:
Uczestnicy gry wcielają się w rolę detektywów, których celem jest rozwikładnie zagadki niczym z klasycznych kryminałów. Ich najważnieszym zadaniem jest wybór odpowiednich zadań, które jako detektywi powinni podjąć. Na pierwszy rzut oka banalny problem pomaga uczestnikom w praktyce zrozumieć róznice miedzy zadaniami pilnymi, które jedynie wydają się być ważne, a na prawdę ważnymi. Wciągająca, humorystyczna fabuła wywołuje zaangażowanie osób w różnym wieku i na różnych stanowiskach.
Gra została pięknie wydana i zilustrowana autorskimi grafikami:
Na grę DETEKTYW składa się:
- 3 komplety gry spakowane w plastikowych teczkach:
- instrukcja dla zespołu rozmiar A4
- talia kart Podejrzanych (5 szt. o wymiarach tradycyjnych kart do gry: 89 × 57 mm)
- talia kart Zadań (17 szt. o wymiarach tradycyjnych kart do gry)
- 4 etykiety: Nieważne-Niepilne, Ważne-Niepilne, Ważne-Pilne, Nieważne-Pilne
- szczegółowe instrukcja dla trenera (1 szt.)
- czarna poręczna torba na ramię, która poza grą zmieści także dodatkowe materiały w formacie A4 (1 szt.)
Przykładowe obszary tematyczne, które możesz realizować przy użyciu gry DETEKTYW:
- Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie
- Rozwój umiejętności planowania i organizowania zadań
- Ustalanie priorytetów – efektywnego uporządkowania zadań pod względem ich ważności i pilności
- Równowaga między życiem prywatnym i zawodowym – godzenia obowiązków z dbaniem o relacje, odpoczynek i rozwój
- Praca w zespole, komunikacja, wywieranie wpływu – umiejętność wspólnego podejmowania ważnych decyzji.
Jak możesz wykorzystać grę Detektyw:
- jako ćwiczenie wprowadzające do tematu efektywności osobistej, czy planowania
- jako ćwiczenie wprowadzające do pracy nad ustaleniem priorytetów zespołu czy nowego podziału zadań (coaching zespołu, facylitacja)
- jako ćwiczenie podsumowujące/wykorzystujące nową wiedzę o podziale na zadania ważne/nieważne i pilne/niepilne
- jako element Assessment lub Development Centre (przykładowe kompetencje: planowanie, komunikacja, wywieranie wpływu)
- jako ćwiczenie integrujące zespół
Do kogo skierowana jest gra:
- Gra może być wykorzystywana do pracy z osobami dorosłymi na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich, studentami oraz starszą młodzieżą.
Sprawdzenie gry w praktyce:
Zachęcamy, aby przed zakupem gry Detektyw dobrze ją przetestować :) Jak to zrobić?
-
Możesz nas odwiedzić lub zaprosić nas do siebie na próbna rozgrywkę. Zagramy. Wspólnie omówimy, jak najlepiej wykorzystać ten zestaw. W trakcie takiego spotkania możemy przetestowac i porównac kilka rónych gier i narzędzi.
- Możesz też grę wypożyczyć - zasady wypożyczenia gry są następujące:
- Wypożyczenie na jeden dzień szkoleniowy - 25% ceny licencji, nie mniej niż 500 zł netto.
- Wypożyczenie na tydzień - 50% ceny licencji, nie mniej niż 500 zł netto.
- W obydwu przypadkach, jeśli podejmiesz decyzję o zakupie gry szkoleniowej w ciągu 30 dni od wypożyczenia, całość kosztu wypożyczenia jest odliczana od kwoty zakupu.
Masz inny pomysł na testy? Skontaktuj się z nami! biuro@gadzetytrenera.pl
Dodatkowe informacje:
- Liczba graczy: 3-18 osób (3 zespoły 1-6 osób)
- Czas rozgrywki: 45-60 minut
- Dostępne wersje językowe: polska, angielska
- Dostępne wersje licencji: indywidualna komercyjna, firmowa komercyjna
Czas realizacji zamówienia: 5 dni