Do darmowej dostawy brakuje
Zamów do 11:00, a wyślemy tego samego dnia!
Gra czas redakcji - zarządzanie sobą w czasie
Gra czas redakcji - zarządzanie sobą w czasie
Gra czas redakcji - zarządzanie sobą w czasie
Gra czas redakcji - zarządzanie sobą w czasie
Gra czas redakcji - zarządzanie sobą w czasie
Gra czas redakcji - zarządzanie sobą w czasie

Gra czas redakcji - zarządzanie sobą w czasie

0 opinii
169,00
137,40
Licencja
  • firmowa
  • indywidualna

Opis produktu

UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?
  • Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
  • Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
  • Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny". 
Gra szkoleniowa - "CZAS REDAKCJI" odpowiednia do warsztawó aarządzania sobą w czasie, organizacji pracy.


GRĘ CZAS REDAKCJI polecamy, jeśli chcesz:

  • Zweryfikować umiejętność radzenia sobie z wielością zadań oraz pracą pod presją czasu.
  • Pokazać i/lub odświeżyć narzędzia zarządzania sobą w czasie.
  • Zebrać inspiracje służące lepszej organizacji czasu pracy.
  • Zrealizować trening umiejętności zarządzania sobą w czasie oraz organizacji pracy.

Grupa docelowa:

  • Menedżerowie chcący budować efektywne zespoły.
  • Osoby przygotowujące się do objęcia stanowisk kierowniczych.

Próbka:

Opis rozgrywki:

Uczestnicy wcielają się w role pracowników redakcji poczytnego magazynu, który właśnie obchodzi 10. rocznicę swego istnienia. Przy tej okazji właściciele wpadli na niekonwencjonalny pomysł. Postanowili w centrum uwagi umieścić osoby, które na co dzień piszą o znanych gwiazdach, ciekawych wydarzeniach czy wyjątkowych miejscach. W jubileuszowym wydaniu magazynu, poruszając dotychczasowe tematy, pracownicy będą pisać o… sobie.
Sielankę tego prostego z pozoru zadania naruszy wielość oczekiwań, presja czasu czy też inni domagający się uwagi pracownicy. To nasycone interakcjami środowisko pracy będzie wymagało od graczy łączenia kreatywności ze sprawnym zarządzaniem różnorodnymi zadaniami. Dodatkowo będzie okazją do wykazania się osobistą odpowiedzialnością za powierzone obowiązki. Efektywność uczestników, a w konsekwencji kształt jubileuszowego wydania, zależeć będzie od tego, jak poradzą sobie z redakcyjnym chaosem.

„Czas redakcji” wprowadza do warsztatu wyjątkową mieszankę humoru i intensywnej pracy, którą niezwykle doceniają uczestnicy rozgrywki. To wciągające doświadczenie spotyka się także ze słowami uznania za ukazywanie różnic w preferowanym sposobie pracy. Pozwala uświadomić sobie obszary do rozwoju i jednocześnie wprowadza wiele narzędzi wspierających ten rozwój.

Gra idealnie uzupełnia trening zachowań i metod decydujących o skutecznym zarządzaniu sobą w czasie oraz efektywnej organizacji pracy. Dodatkowo pozwala na omówienie zagadnień z obszaru ról zespołowych czy też współpracy w zespole.


Liczba graczy:

  • min: 9, max: 25, optymalnie: 12–15
  • czas gry:  2,5 – 3 h     

Zawartość:


Grę otrzymasz w formie pliku PDF. Są w nim instrukcje, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego. Materiały są do samodzielnego wydruku i wycięcia.


LICENCJA:


Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.
  1. Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
  2. Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.

PRODUKT "CZAS REDAKCJI" JEST OBJĘTY GWARANCJĄ SATYSFAKCJI!
Oznacza to, że masz aż 90 dni na zwrot gry, jeśli stwierdzisz, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Dowiedz się więcej o gwarancji satysfakcji

 
Kupowane wraz z tym produktem
gra szkoleniowa sprzedaż
Business session
295,20
Business session

Buduj skuteczne strategie sprzedażowe, opowiadaj historie i zdobywaj punkty za najlepiej dopasowane podejście.

karty coachingowe Zwrotnicy
STO - karty coachingowe
740,00
STO - karty coachingowe

Wyjątkowe karty coachingowe znanej marki Zwrotnica

Droga do zysku - negocjacje
Droga do zysku - negocjacje
249,00
Droga do zysku - negocjacje

Trening umiejętności negocjacyjnych

zasoby - aktywator
Zasoby - aktywator
127,00
Zasoby - aktywator

fajne kostki

Starożytna świątynia - współpraca w zespole
Starożytna świątynia - współpraca w zespole
776,50
Starożytna świątynia - współpraca w zespole

Dynamiczna, rozrywkowa gra integracyjna

easyflip
Easyflip, flipchart elektrostatyczny
105,00
Easyflip, flipchart elektrostatyczny

20 metrowa rolka papieru elektrostatycznego

3 kwadraty, szkolenia integracyjne
3 kwadraty - gra integracyjna
460,00
3 kwadraty - gra integracyjna

szkolenia outdoorowe, budowanie zespołu

wieża liderów
Tower of Power
435,00
Tower of Power

Gra szkoleniowa teambuldingowa - wieża liderów

Ostatnio oglądane
Piłeczka emocji, emocje w grach, piankowa piłeczka
Piłeczka emocji
4,50
Piłeczka emocji

Piankowa piłeczka z wybraną emocją.

Karty Archetypy Marki
Karty Archetypy Marki
120,00
Karty Archetypy Marki

Zestaw kart wspierających pracę na budowaniem MARKI OSOBISTEJ na bazie archetypów uzupełniony o arkusze pracy do samodzielnego wydruku.

Karty do Self-coachingu
Karty do Self-coachingu
95,00
Karty do Self-coachingu

Karty do Self-coachingu - doskonałe narzędzie dla coachów, zarówno pracujących indywidualnie, jak i zespołowo

Otwarte Karty
Otwarte Karty
359,00
Otwarte Karty

Otwarte karty – Proste i niezwykle efektywne narzędzie, które pomaga ludziom w zespołach, działach, departamentach, firmach lepiej

Miraże Kolaże
Miraże Kolaże
355,00
Miraże Kolaże

Niezwykły i inspirujący zestaw kart metaforycznych

Spin Booster
Spin Booster
295,20
Spin Booster

dynamiczna gra karciana, która testuje umiejętności zarządzania marką i strategii PR w świecie pełnym wyzwań i możliwości

kupon prezentowy, voucher, prezent dla trenera, prezenst dla coacha, prezent dla nauczyciela
Kupon prezentowy 300zł
300,00
Kupon prezentowy 300zł

Kupon prezentowy dla trenera, coacha, nauczyciela

Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie

Gra czas redakcji - zarządzanie sobą w czasie
Gra czas redakcji - zarządzanie sobą w czasie
Ostatnio oglądane
Piłeczka emocji, emocje w grach, piankowa piłeczka
Piłeczka emocji
4,50
Piłeczka emocji

Piankowa piłeczka z wybraną emocją.

Karty Archetypy Marki
Karty Archetypy Marki
120,00
Karty Archetypy Marki

Zestaw kart wspierających pracę na budowaniem MARKI OSOBISTEJ na bazie archetypów uzupełniony o arkusze pracy do samodzielnego wydruku.

Karty do Self-coachingu
Karty do Self-coachingu
95,00
Karty do Self-coachingu

Karty do Self-coachingu - doskonałe narzędzie dla coachów, zarówno pracujących indywidualnie, jak i zespołowo

Otwarte Karty
Otwarte Karty
359,00
Otwarte Karty

Otwarte karty – Proste i niezwykle efektywne narzędzie, które pomaga ludziom w zespołach, działach, departamentach, firmach lepiej

Miraże Kolaże
Miraże Kolaże
355,00
Miraże Kolaże

Niezwykły i inspirujący zestaw kart metaforycznych

Spin Booster
Spin Booster
295,20
Spin Booster

dynamiczna gra karciana, która testuje umiejętności zarządzania marką i strategii PR w świecie pełnym wyzwań i możliwości

kupon prezentowy, voucher, prezent dla trenera, prezenst dla coacha, prezent dla nauczyciela
Kupon prezentowy 300zł
300,00
Kupon prezentowy 300zł

Kupon prezentowy dla trenera, coacha, nauczyciela