Opis produktu
UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?- Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
- Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
- Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny".
UWAGA: cena gry jest zależna od wyboru rodzaju licencji i wersji językowej. Klikni w wyborze po prawej na górze aby wyświetlił się koszt dotyczący wybranej przez Ciebie opcji.
Grę 30 dni polecamy, jeśli chcesz::
- Pomóc zespołowi zidentyfikować źródła oporu wobec zmian.
- Wskazać czynniki decydujące o powodzeniu procesu wdrożenia zmian.
- Rozwinąć kompetencje takie jak np.: planowanie procesu zmiany, reagowanie na zmianę, komunikowanie zmiany.
Grupa docelowa:
- Pracownicy przygotowujący się do ważnych zmian w organizacji lub już uczestniczący w takich procesach.
- Menedżerowie zmiany.
Próbka:
- Zobacz fragmenty gry - pobierz w pdf
Opis rozgrywki:
Rozgrywka daje trenerowi okazję do zaobserwowania aktualnych umiejętności i postaw uczestników ujawniających się w obliczu nowej sytuacji. Omówienie doświadczeń z rozgrywki niesie wiele konkretnych wniosków rozwojowych, wspierających wdrażane w organizacjach zmiany.
Zobacz fragmenty gry i pełny opis na stronie producenta - www.GraSzkoleniowa.pl
Liczba graczy:
- min: 8, max: 20, optymalnie: 10–14
- czas gry: 1,5–2 h
Zawartość:
Grę otrzymasz w formie pliku PDF. Są w nim instrukcje, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.
Materiały dla uczestników są do samodzielnego wydruku i wycięcia.
LICENCJA:
Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.
- Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
- Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.
GRA „30 DNI” JEST OBJĘTA GWARANCJĄ SATYSFAKCJI!
Oznacza to, że masz aż 90 dni na zwrot gry, jeśli stwierdzisz, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Dowiedz się więcej o gwarancji satysfakcji.