Do darmowej dostawy brakuje
Zamów do 11:00, a wyślemy tego samego dnia!

Gra 30 dni - zmiana w organizacji

0 opinii
189,00
153,66
Wybierz licencje i wersje językowe
  • indywidualna PL
  • indywidualna ENG
  • indywidualna PL+ENG
  • firmowa PL
  • firmowa ENG
  • frimowa PL+ENG

Opis produktu

UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?
  • Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
  • Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
  • Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny". 
Gra szkoleniowa - "30 dni" - planowanie, komunikowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych

UWAGA: cena gry jest zależna od wyboru rodzaju licencji i wersji językowej. Klikni w wyborze po prawej na górze aby wyświetlił się koszt dotyczący wybranej przez Ciebie opcji.


Grę 30 dni polecamy, jeśli chcesz::

  • Pomóc zespołowi zidentyfikować źródła oporu wobec zmian.
  • Wskazać czynniki decydujące o powodzeniu procesu wdrożenia zmian.
  • Rozwinąć kompetencje takie jak np.: planowanie procesu zmiany, reagowanie na zmianę, komunikowanie zmiany.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy przygotowujący się do ważnych zmian w organizacji lub już uczestniczący w takich procesach.
  • Menedżerowie zmiany.

Próbka:

Opis rozgrywki:

 
Uczestnicy rozgrywki wcielają się w pracowników niewielkiej stoczni, która znalazła się w trudnej sytuacji finansowej. W tak niełatwym okresie nie ma prostych rozwiązań i szybkich kompromisów. Opcji jest kilka, m.in.: zwolnienia, modyfikacja struktury zatrudniania, czy też restrukturyzacja produkcji. Jedno jest pewne – zmian nie da się uniknąć. Wynik ujemny zwiastuje bankructwo.

Rozgrywka daje trenerowi okazję do zaobserwowania aktualnych umiejętności i postaw uczestników ujawniających się w obliczu nowej sytuacji. Omówienie doświadczeń z rozgrywki niesie wiele konkretnych wniosków rozwojowych, wspierających wdrażane w organizacjach zmiany.

Zobacz fragmenty gry i pełny opis na stronie producenta - www.GraSzkoleniowa.pl


Liczba graczy: 

  • min: 8, max: 20, optymalnie: 10–14
  • czas gry: 1,5–2 h

Zawartość:


Grę otrzymasz w formie pliku PDF. Są w nim instrukcje, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.
Materiały dla uczestników są do samodzielnego wydruku i wycięcia.


LICENCJA:


Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.
  1. Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
  2. Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.

GRA „30 DNI” JEST OBJĘTA GWARANCJĄ SATYSFAKCJI!
Oznacza to, że masz aż 90 dni na zwrot gry, jeśli stwierdzisz, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Dowiedz się więcej o gwarancji satysfakcji.

 
Kupowane wraz z tym produktem
gra szkoleniowa sprzedaż
Business session
295,20
Business session

Buduj skuteczne strategie sprzedażowe, opowiadaj historie i zdobywaj punkty za najlepiej dopasowane podejście.

karty coachingowe Zwrotnicy
STO - karty coachingowe
740,00
STO - karty coachingowe

Wyjątkowe karty coachingowe znanej marki Zwrotnica

Droga do zysku - negocjacje
Droga do zysku - negocjacje
249,00
Droga do zysku - negocjacje

Trening umiejętności negocjacyjnych

Starożytna świątynia - współpraca w zespole
Starożytna świątynia - współpraca w zespole
776,50
Starożytna świątynia - współpraca w zespole

Dynamiczna, rozrywkowa gra integracyjna

3 kwadraty, szkolenia integracyjne
3 kwadraty - gra integracyjna
460,00
3 kwadraty - gra integracyjna

szkolenia outdoorowe, budowanie zespołu

karty ról
Karty Ról
177,00
Karty Ról

zbiór 70 kart pokazujących ludzi w różnych rolach społecznych

wieża liderów
Tower of Power
435,00
Tower of Power

Gra szkoleniowa teambuldingowa - wieża liderów

Piramida Diltsa i karty coachingowe - e-book
Piramida Diltsa i karty coachingowe - e-book
69,00
Piramida Diltsa i karty coachingowe - e-book

narzędzie do pracy z celem

Ostatnio oglądane
ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej
ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej
505,00
ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej

Rozbudowane narzędzie do tworzenia marki oraz zarządzania nią. Sprawdza się zarówno do budowania marki osobistej, jak i firmowej lub produktowej. Przydatne zespołom projektowym, doradcom handlowym, w trakcie coachingu i na szkoleniach.

Afirmacje - karty coachingowe
Afirmacje - karty coachingowe
150,00
Afirmacje - karty coachingowe

Afirmacje, magnetyczne karty do budowy koła coachingowego

Dylematy moralne, etyczne, warości Jeśli pracujesz w obszarze postaw, poruszasz trudną tematykę moralności, światopoglądu, uwarunkowań kulturowych doc
Dylematy - gra o wartościach i światopoglądzie
65,00
Dylematy - gra o wartościach i światopoglądzie

Jeśli pracujesz w obszarze postaw, poruszasz trudną tematykę moralności, światopoglądu, uwarunkowań kulturowych docenisz tę grę pełną trudnych wyborów.

Bazarek - wymienię, oddam
Bazarek - wymienię, oddam
0,01
Bazarek - wymienię, oddam

Oddam książki, wymienię grę szkoleniową na flipchart - czyli bazarek, na którym można się zamienić

TROPY - zestaw 3 talii kart
TROPY - zestaw 3 talii kart
314,00
TROPY - zestaw 3 talii kart

Zestaw 3 kompletów - łącznie 180 kart. Idealne dla trenerów i nauczycieli, ponieważ dzięki przemyślanemu układowi mogą pełnić rolę: kart do pracy z metaforą, pobudzania kreatywności i inspiracji, narzędzia do podziału na grupy, trójki oraz do łączenia w pary, kart motywacyjnych lub do pracy z przekonaniami.

Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie

Gra 30 dni - zmiana w organizacji
Gra 30 dni - zmiana w organizacji
Ostatnio oglądane
ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej
ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej
505,00
ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej

Rozbudowane narzędzie do tworzenia marki oraz zarządzania nią. Sprawdza się zarówno do budowania marki osobistej, jak i firmowej lub produktowej. Przydatne zespołom projektowym, doradcom handlowym, w trakcie coachingu i na szkoleniach.

Afirmacje - karty coachingowe
Afirmacje - karty coachingowe
150,00
Afirmacje - karty coachingowe

Afirmacje, magnetyczne karty do budowy koła coachingowego

Dylematy moralne, etyczne, warości Jeśli pracujesz w obszarze postaw, poruszasz trudną tematykę moralności, światopoglądu, uwarunkowań kulturowych doc
Dylematy - gra o wartościach i światopoglądzie
65,00
Dylematy - gra o wartościach i światopoglądzie

Jeśli pracujesz w obszarze postaw, poruszasz trudną tematykę moralności, światopoglądu, uwarunkowań kulturowych docenisz tę grę pełną trudnych wyborów.

Bazarek - wymienię, oddam
Bazarek - wymienię, oddam
0,01
Bazarek - wymienię, oddam

Oddam książki, wymienię grę szkoleniową na flipchart - czyli bazarek, na którym można się zamienić

TROPY - zestaw 3 talii kart
TROPY - zestaw 3 talii kart
314,00
TROPY - zestaw 3 talii kart

Zestaw 3 kompletów - łącznie 180 kart. Idealne dla trenerów i nauczycieli, ponieważ dzięki przemyślanemu układowi mogą pełnić rolę: kart do pracy z metaforą, pobudzania kreatywności i inspiracji, narzędzia do podziału na grupy, trójki oraz do łączenia w pary, kart motywacyjnych lub do pracy z przekonaniami.