Opis produktu
Jeśli pracujesz w obszarze postaw, poruszasz trudną tematykę moralności, światopoglądu, uwarunkowań kulturowych docenisz tę grę pełną trudnych wyborów.Zły czarownik zamienia Cię w niedźwiedzia. Niedługo potem spotykasz w lesie swojego syna i musisz mu udowodnić, że jesteś inteligentną istotą.
Czy:
A) Wkładasz czerwone majtki i pelerynę, aby udawać jego ulubionego superbohatera?
B) Podnosisz go do góry, stojąc na skale, i mruczysz „Krąg życia” z „Króla Lwa”?
Humor i lekkie odrealnienie pozwalają zbudować doskonałą atmosferę na wstępie zabawy. Dzięki temu w późniejszym etapie, gdy rozmowy uczestników zaczną dotykać ich wartości, przyzwyczajeń i poglądów będą mieli większą łatwość w prowadzeniu dyskusji i uświadomieniu sobie własnych emocji.
W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiązaniami. Twoim zadaniem lub wybranej osoby z grupy jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Zanim głosy zostaną oddane zachęć grupę do dyskusji. Następnie każdy z graczy podejmuje indywidualną decyzję.
Wybierz dylematy lub pozwól grupie losować. Wyznacz czas każdej tury dyskusji nad dylematem, może to być 5 do 20 minut.
Gra dla grup od 4 do 15 osób.
Uwaga: gra przeznaczona jest dla osób dorosłych.