Do darmowej dostawy brakuje
Zamówienia złożone do 11:00 wysyłamy tego samego dnia.
Faktury wystawiamy do 2h po złożeniu zamówienia w godzinach naszej pracy. 
asertywność w szkole
asertywność w szkole
asertywność w szkole
asertywność w szkole
asertywność w szkole

Asertywna Komunikacja w Szkole 2 - outlet

0 opinii
590,00 610,00 3
479,68

Opis produktu

Produkt jest sprzedawany w outecie ze względu na użycie opakowania zastępczego. Widoczne na zdjęciach plecaczki są niedostępne. Wszystkie fabrycznie nowe elementy narzędzia są spakowane w trwałe opakowanie wysokiej jakości. Różni się ono estetyką.

Dziś, gdy w szkole tak wiele dzieje się w obszarze tolerancji, hejtu, budowy relacji. Szkoła dziś, to też nie tylko mury za którymi wydarzają się i tam zostają powodzenia i niepowodzenia młodych ludzi. Media społecznościowe i wszechoobecny internet spowodowały, że doświadczenia szkolne często stają się publiczne. W dbałości o radość i dobre życie powstał ten zestaw.

Zestaw drugi oparty jest o trzy historie, w których nauczyciel ma przeprowadzić rozmowę z uczniem. Pedagodzy mają okazję przećwiczyć na sobie modele, których nauczą młodzież.
 
  1. GRA SZKOLNY FEEDBACK przebiega w 3 rundach, w których uczestnicy poznają  zasady skutecznego przekazywania informacji zwrotnej. Do każdej talii dołączony jest opis sytuacji, w której pojawia się potrzeba udzielenia feedbacku. Jest tu Igor, który demotywuje zawodników swojej drużyny, Tosia łamiąca zasady związane z wyglądem ucznia oraz pasjonat chemii Filip, narażający innych uczniów na niebezpieczeństwo. Celem każdej rundy GRY SZKOLNY FEEDBACK jest ułożenie prawidłowej informacji zwrotnej, znajdującej się na czterech dymkach. Najwyżej punktowana jest wypowiedź asertywna, minimalne punkty można otrzymać za samo podjęcie próby wypowiedzi asertywnej (chociaż jest to wypowiedź pseudoasertywna). Wypowiedzi agresywna i uległa nie są punktowane. W grze mają znaczenie wszystkie sformułowania i liczy się ich wydźwięk. Uczestnicy gry otrzymują punkty za treść i kolejność wypowiedzi oraz dowiadują się o modelach DEEP i FUKO. Nauczyciele na sobie doświadczają gry, którą przeprowadzą z uczniami. Historie postaci ze scenek można wykorzystuje do nauki techniki zwanej FEEDFORWARD, która koncentruje się na zmianie zachowań. Osoby, które dostają informację zwrotną na temat swojego zachowania, są zapraszane do szukania wyjścia z zaistniałej sytuacji lub innego postępowania w przyszłości.
  2. Samo poznanie modeli informacji zwrotnej (DEEP i FUKO) nie wystarczy, żeby asertywnie zwracać komuś uwagę. Trzeba jeszcze nauczyć się odróżniać wypowiedzi.  W tym celu została stworzona gra UFO. W każdej  z trzech talii znajduje się 15 wypowiedzi powiązanych z historiami z gry SZKOLNY FEEDBACK. GRA UFO ma stanowić pretekst do dyskusji o sile komunikatów, ich działaniu motywacyjnym oraz  o „zwrotach zapalnych” używanych podczas udzielania informacji zwrotnej.
  3. Inną formą uczenia się prawidłowego dawania informacji zwrotnej jest odgrywanie scenek. Do tego celu zostały stworzone KARTY ROLI. Ćwiczenia mogą przebiegać w atmosferze zabawy i improwizacji. Teatr Forum daje szansę nie tylko na refleksję, ale również na trenowanie różnych sposobów rozwiązywania problemów. Jest to interaktywna forma teatralna, która została stworzona przez brazylijskiego praktyka dramy, pedagoga i reżysera Augusto Boal’a. To metoda pracy z grupą z pogranicza teatru i edukacji, która w odróżnieniu od tradycyjnego teatru zezwala widowni wejść na scenę. Inną propozycją ćwiczenia uczącego prawidłowego dawania informacji zwrotnej jest równoległe odgrywanie tych samych scenek. Osoby z tą samą tożsamością mogą prowadzić dyskusje i debaty.
 

W ZESTAWIE 2 - Rozmowy NAUCZYCIELI Z uczniami:


ZAPAŁ IGORA 1 | 2
  • Gra SZKOLNY FEEDBACK (karta z opisem sytuacji z Igorem + 16 kart dialogowych + 2 karty z rozwiązaniem + karta z punktacją)
  • GRA UFO (15 kart z komunikatami dotyczącymi sytuacji z Igorem, 72 kartoniki UFO, 8 kartoników z punktacją)
  • 2 KARTY ROLI

WIZERUNEK TOSI 2 | 2
  • Gra SZKOLNY FEEDBACK (karta z opisem sytuacji z Tosią + 16 kart dialogowych + 2 karty z rozwiązaniem + karta z punktacją)
  • GRA UFO (15 kart z komunikatami dotyczącymi sytuacji z Tosią, 72 kartoniki UFO, 8 kartoników z punktacją)
  • 2 KARTY ROLI

EKSPERYMENT FILIPA 3 | 2
  • Gra SZKOLNY FEEDBACK (karta z opisem sytuacji z Filipem + 16 kart dialogowych + 2 karty z rozwiązaniem + karta z punktacją)
  • GRA UFO (15 kart z komunikatami dotyczącymi sytuacji z Filipem, 72 kartoniki UFO, 8 kartoników z punktacją)
  • 2 KARTY ROLI

Do zestawu 2 dołączona jest instrukcja gry. Opis scenek + KARTY ROLI w formie pdf. do wydrukowania dla większej ilości osób (Teatr Forum i zwielokrotniona tożsamość).
Aby rozegrać grę w oparciu o rywalizację potrzeba więcej zestawów, np. 4.
Kupowane wraz z tym produktem
wzmacniacz
Gra kreatywna Wzmacniacz
199,00
Gra kreatywna Wzmacniacz

rozwój przez działanie

emocje w praktyce
Zestaw dla psychologa
642,00
Zestaw dla psychologa

Narzędzie do pracy z dziećmi i młodzieżą w gabinecie psychologa

dobrostan
Karty Dobrostanu
169,00
Karty Dobrostanu

Karty, które pomogą Ci spojrzeć na siebie i swoje życie w nowy sposób

narzędzia do pracy z dziećmi
Łapusiaki - do pracy z dziećmi
50,00
Łapusiaki - do pracy z dziećmi

Czy na pewno dobrze znasz swoje dziecko? Sprawdź to!

gra warsztatowa ABOUT ME & INSIDE ME
ABOUT ME & INSIDE ME - gra warsztatowa
405,90
ABOUT ME & INSIDE ME - gra warsztatowa

Wieloaspektowa gra warsztatowa

dla par
Sztuka rozmawiania - dla par i przyjaciół
125,00
Sztuka rozmawiania - dla par i przyjaciół

Zadbaj o bliskość, Usłysz zanim powiesz

Plansze do ćwiczeń z kartami metaforycznymi
Plansze do ćwiczeń z kartami metaforycznymi
40,00
Plansze do ćwiczeń z kartami metaforycznymi

plansze do pracy z kartami metaforycznymi w duchu clean coaching

emocje w praktyce
Karty Emocje w Praktyce
255,00
Karty Emocje w Praktyce

Narzędzie do pracy z świadomością emocjonalną

Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie

Asertywna Komunikacja w Szkole 2 - outlet
Asertywna Komunikacja w Szkole 2 - outlet