Opis produktu
Karty Archetypy Marki to narzędzie, które pomaga:
- odkryć i nazwać elementy własnego wizerunku
- określić kierunek, w którym chcemy podążać
- uświadomić sobie nasze mocne strony, ważne dla nas role, czy wizję działania
- zaplanować rozwój swoich kompetencji w zgodzie z rozwojem własnej marki
- zbudować spójny wizerunek, w zgodzie z naszym indywidualnym systemem wartości
- nazwać szczególną wartość, jaką nasza marka dostarcza Klientom.
Narzędzie przeznaczone jest w szczególny sposób dla trenerów, coachów, doradców zawodowych. Mogą go także używać pedagodzy, eksperci HR, PRowcy, marketingowcy i wszyscy inni, dla których ważne jest budowanie spójnej i silnej marki osobistej.
Pojęcie archetypów zostało zaczerpnięte z prac Carla Gustava Junga. Obecnie są one szeroko wykorzystywane w marketingu, jako narzędzie tworzenia i rozwoju marki. W coachingu, rozwoju osbistym, czy planowaniu kariery, archetypy wspierają pracę nad rolą życiową, tożsamością osobową, osobistą i społeczną a co za tym idzie np. do opracowania spójnego z nią planu rozwoju.
Archetypy są ważnym elementem budowania marki osobistej – nie tylko przedsiębiorcy, freelancera i managera, ale każdego z nas.
Obszary zastosowania narzędzia Archetypy Marki:
- budowanie marki osobistej,
- coaching kariery, doradztwo zawodowe
- rozwój osobisty,
- branding produktów i usług,
- storytelling,
- budowanie zespołów,
- employer branding,
- powieściopisarstwo i scenopisarstwo,
oraz wielu innych…
Zawartość zestawu:
- 13 kart Archetypów Marki,
- filcowe etui,
- instrukcja zawierająca proponowane schematy pracy
Zobacz film z wykorzystania!
Pojedynczy zestaw pozwala na pracę indywidualną. Jeśli pracujesz z grupą - potrzebujesz tyle zestawów kart, ilu uczestników masz na sali.
Arkusze do pobrania na stronie Autorki:
Na stronie gabrielaborowczyk.pl (http://gabrielaborowczyk.pl/archetypy-marki/arkusze-do-pobrania/) znajdziesz też do pobrania ARKUSZE pracy w formacie A4 wraz z przykładowym opisem ich zastosowania. Są to gotowe arkusze, które możesz ściągnąć i wydrukować.
Inspiracje:
Na naszym blogu znajdziesz inspirację, jak wykorzystać Archetypy Marki do budowania biznesu: http://coachingtools.pl/index.php/2017/09/05/przedsiebiorczosc/
Tutaj znajdziesz jeszcze więcej inspiracji: przykłady zastosować, gotowe struktury ćwiczeń, a nawet zdjecia przykładowych flipchartów. W tej grupie możesz też zadać pytanie i rozwiać wszelkie wątpliwości: https://www.facebook.com/groups/426612024344947/?fref=ts
Autor narzędzia:
Gabriela Borowczyk - Mówi o sobie, że jest "Babą z pasją".
Te pasje to myślenie wizualne (stworzyła i wypromowała markę FLIPOWANIE©) oraz budowanie marki osobistej. Z wykształcenia germanistka i marketingowiec. Przez kilkanaście lat pracowała jako dyrektor marketingu w międzynarodowych korporacjach. Obecnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, pracując jako trener i mentor.