Do darmowej dostawy brakuje
Zamów do 11:00, a wyślemy tego samego dnia!

Akademia Gier

gra Magneto - negocjacje
gra Magneto - negocjacje
3063,00
gra Magneto - negocjacje

Magneto jest grą szkoleniową nastawioną na rozwój umiejętności negocjacji, w tym kluczowego znaczenia procesu przygotowania negocjacji, czyli zbierania i analizowania dostępnych informacji. Szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, komunikacja, współpraca, analiza, symulacja, negocjacje, gra Magneto, gra negocjowanie plemiona, negocjowanie kulek i patyków,

gra Leonardo - praca zespołowa i komunikacja
gra Leonardo - praca zespołowa i komunikacja
1464,00
gra Leonardo - praca zespołowa i komunikacja

Celem gry LEONARDO jest zbudowanie przez uczestników mostu – konstrukcji samonośnej przy użyciu wyłącznie 18 elementów drewnianych, bez użycia żadnych innych materiałów. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, most, drewniane, konstrukcja, budowanie zaangażowania, komunikacja, praca zespołowa, kreatywność, kreatywny, trening, integracja zespołu, coaching zespołu, ćwiczenie integracyjne, budowanie mostu, gra dla menedżerów, gra menedżerska

gra Detektyw - zarządzanie czasem
gra Detektyw - zarządzanie czasem
2571,00
gra Detektyw - zarządzanie czasem

Gra DETEKTYW jest narzędziem szkoleniowym rozwijającym umiejętność zarządzania czasem. Zarządzanie czasem, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, ważne - pilne, matryca Eisenhowera

Gra Galimatias - negocjacje i osiąganie celów
Gra Galimatias - negocjacje i osiąganie celów
4293,00
Gra Galimatias - negocjacje i osiąganie celów

Galimatias to gra promująca współpracę w ramach zespołów oraz między zespołami. Gra zachęca do otwartej i precyzyjnej komunikacji oraz nastawienia na cel całej organizacji a nie tylko pojedynczych zespołów. Rozgrywka doskonale obrazuje efektywność komunikacji oraz sposoby działania  przyjęte w danej organizacji bądź zespole. W przypadku grup zamkniętych można zaobserwować w jakim stopniu jej członkowie są nastawieni na współpracę a w jakim na rywalizację. komunikacja, skuteczna komunikacja, manager, kompetencje menadżerskie, praca zespołowa, teamwork, negocjacje

gra Zegarmistrz - zarządzanie czasem
gra Zegarmistrz - zarządzanie czasem
4797,00
gra Zegarmistrz - zarządzanie czasem

Zegarmistrz to gra wspierająca rozwój umiejętności zarządzania sobą w czasie, zarządzania zmianą oraz pracy zespołowej. Uczestnicy muszą wspólnie uzgodnić priorytety na cały tydzień a następnie reagować adekwatnie na pojawiające się zdarzenia losowe i nowe zadania. szkolenie, gra szkoleniowa, Akademia Gier, efektywność własna, zarządzanie czasem, zarządzanie zmianą, zmiana, negocjacje, trening, zespół, planowanie czasu, planowanie, coaching zespołu

Gra Eskadra - praca zespołowa i planowanie
Gra Eskadra - praca zespołowa i planowanie
4785,00
Gra Eskadra - praca zespołowa i planowanie

Eskadra jest grą szkoleniową rozgrywaną w zespołach. Fabuła gry związana jest ze zbliżającym się w kierunku Ziemi zagrożeniem, przed którym obronić może eskadra doborowych pilotów. Zarządzanie zmianą, szkolenie, gra szkoleniowa, trener wewnętrzny, praca zespołowa, model, planowanie, lean, sig sigma, praca zespołowa, proces, zarządzanie czasem

gra Winnica - kompetencje menadżerskie
gra Winnica - kompetencje menadżerskie
7257,00
gra Winnica - kompetencje menadżerskie

Winnica to gra przeznaczona dla pracowników różnego typu organizacji, gdyż pokazuje uniwersalne zasady i mechanizmy występujące w rzeczywistości biznesowej. Szczególnie przydatna dla działów sprzedaży i kadry zarządzającej ze względu na tematykę gry nastawioną na sprzedaż oraz możliwość doskonalenia umiejętności sprawnego zarządzania zespołem i delegowania zadań. manager, PR, gra szkolenia, regrywalność, regrywalna, strategiczna, rozrywkowa, zasoby ldzkie, pr, hr, human resources, zarządzanie zepsołem, kadra, delegowanie zadań

Projektor - skuteczna komunikacja
Projektor - skuteczna komunikacja
849,00
Projektor - skuteczna komunikacja

Karty Projektor to narzędzie o wszechstronnym zastosowaniu. Obrazy na kartach nie są opatrzone żadnym komentarzem słownym. Uczestnicy sami nadają znaczenie wybranym przez siebie kartom. Wykorzystanie obrazów pomaga dotrzeć do nieuświadomionych zasobów uczestników (wiedzy, doświadczeń, skojarzeń, potrzeb).  Dzięki temu przypisane kartom znaczenie może być bardzo głębokie, sięgające podstawowych zasad funkcjonowania, kultury oraz wartości.

marzenie sprzedaż
Marzenia - gra sprzedażowa
4797,00
Marzenia - gra sprzedażowa

poznaj i ćwicz umiejętności technik sprzedaży

Ostatnio oglądane
Manufaktura Emocji
Manufaktura Emocji
287,00
Manufaktura Emocji

Manufaktura emocji wspiera pracę z emocjami i zaangażowaniem w obszarach zawodowych w trakcie szkoleń, coachingów i innych form pracy. Manufaktura emocji, Akademia Twórczego Trenera, Małgorzata Machniewicz, emocje, rozpoznawanie emocji, kreowanie relacji zawodowych, zespół, budowanie zespołu, manager, dpradztwo zawodowe, ekman, ropoznawanie emocji, klasyfikacja emocji ekmana, ćwiczenie szkoleniowe, coaching

Rundka wstępna [e-book]
Rundka wstępna [e-book]
15,00
Rundka wstępna [e-book]

Zbiór praktycznych ćwiczeń do wykorzytania na szkoleniach

Otwarte Karty
Otwarte Karty
359,00
Otwarte Karty

Otwarte karty – Proste i niezwykle efektywne narzędzie, które pomaga ludziom w zespołach, działach, departamentach, firmach lepiej

Miraże Kolaże
Miraże Kolaże
355,00
Miraże Kolaże

Niezwykły i inspirujący zestaw kart metaforycznych

Spin Booster
Spin Booster
295,20
Spin Booster

dynamiczna gra karciana, która testuje umiejętności zarządzania marką i strategii PR w świecie pełnym wyzwań i możliwości

kupon prezentowy, voucher, prezent dla trenera, prezenst dla coacha, prezent dla nauczyciela
Kupon prezentowy 300zł
300,00
Kupon prezentowy 300zł

Kupon prezentowy dla trenera, coacha, nauczyciela

kupon prezentowy, voucher, prezent dla trenera, prezenst dla coacha, prezent dla nauczyciela
Kupon prezentowy 100zł
100,00
Kupon prezentowy 100zł

Kupon prezentowy dla trenera, coacha, nauczyciela