Opis produktu
3KOLORY FEEDBACKU to narzędzie trenerskie do pracy z zespołową informacją zwrotną. Głównym jej celem jest zwiększenie synergii i poziomu zaufania członków zespołu wobec siebie nawzajem. Podczas rozgrywki uczestnicy wchodzą we wzajemną interakcję, której efekt sprzyja rozwojowi zespołu i przygotowuje do efektywnej współpracy. Gra jest dla uczestników niecodziennym doświadczeniem, uczącym zarówno przyjmowania, jak i dawania informacji zwrotnej. Przebiega w 3 etapach, przy czym ostatnim jest omówienie. Spełnia swoje zadanie, niezależnie od feedbackowego modelu. Przeprowadzając grę możesz, ale nie musisz wprowadzać różne modele informacji zwrotnej albo jeden swój ulubiony.
Gra była testowana przez kilka lat zanim ujrzała światło dzienne. Kilka rozgrywek w grupach trenerskich, gdzie uczestnicy określili ją jako „mocną”.
Grę warto wybrać w sytuacjach, gdy:
- chcesz wprowadzić zespołową informację zwrotną,
- oferujesz uczestnikom trening przyjmowania i dawania informacji zwrotnej,
- diagnozujesz co się dzieje w zespole,
- pracujesz z konfliktem w zespole,
- przygotowujesz zespół do projektu lub innej formy intensywnej współpracy,
- chcesz wzmocnić współpracę w zespole.
Zawartość:
Gra składa się z 45 kart w 3 kolorach i 9 kart dla trenera i kieszonkowego formatu instrukcji, w której:
- znajdziesz GIC-wko, czyli 9 zasad, kiedy feedback działa,
- 5 faz rozwoju zespołu zawsze pod ręką,
- możesz stworzyć własny barometr mocy gry,
- masz miejsce na własne wnioski i modyfikacje,
- znajdziesz pytania do wykorzystania w omówieniu.
Liczba uczestników:
Liczba uczestników 6-15 osób (optimum 12), średni czas trwania 90 minut.
Twórcą gry jest:
Anna Krajewska - trener biznesu, nauczyciel akademicki, doradca zawodowy. Łączy twarde naukowe dowody z praktycznym doświadczeniem. Szurnięta na punkcie unowocześniania metod dydaktycznych, doskonalenia technik i tworzenia narzędzi trenerskich.Autorka podręcznika, ćwiczeń i manuala dla prowadzących „Kompetencje personalne i społeczne”. Uwielbia ludzi, cieszą ja ich sukcesy, prowadzi szkolenia głównie feedbackowe, dydaktyczno narzędziowe. Dlatego swoją firmową markę nazwała Montownia Sukcesu.