Karty Archetypy Marki

120,00Cena netto: 97,56 zł
Wersja językowa:
  • polska
  • angielska
Zapytaj o produkt

Opis produktu

Karty Archetypy Marki to narzędzie, które pomaga:

  • odkryć i nazwać elementy własnego wizerunku
  • określić kierunek, w którym chcemy podążać
  • uświadomić sobie nasze mocne strony, ważne dla nas role, czy wizję działania
  • zaplanować rozwój swoich kompetencji w zgodzie z rozwojem własnej marki
  • zbudować spójny wizerunek, w zgodzie z naszym indywidualnym systemem wartości
  • nazwać szczególną wartość, jaką nasza marka dostarcza Klientom.

Narzędzie przeznaczone jest w szczególny sposób dla trenerów, coachów, doradców zawodowych. Mogą go także używać pedagodzy, eksperci HR, PRowcy, marketingowcy i wszyscy inni, dla których ważne jest budowanie spójnej i silnej marki osobistej. 

Pojęcie archetypów zostało zaczerpnięte z prac Carla Gustava Junga. Obecnie są one szeroko wykorzystywane w marketingu, jako narzędzie tworzenia i rozwoju marki.  W coachingu, rozwoju osbistym, czy planowaniu kariery, archetypy wspierają pracę nad rolą życiową, tożsamością osobową, osobistą i społeczną a co za tym idzie np. do opracowania spójnego z nią planu rozwoju.

Archetypy są ważnym elementem budowania marki osobistej – nie tylko przedsiębiorcy, freelancera i managera, ale każdego z nas.


Obszary zastosowania narzędzia Archetypy Marki:

  • budowanie marki osobistej,
  • coaching kariery, doradztwo zawodowe
  • rozwój osobisty,
  • branding produktów i usług,
  • storytelling,
  • budowanie zespołów,
  • employer branding,
  • powieściopisarstwo i scenopisarstwo,

oraz wielu innych…


Zawartość zestawu:

  • 13 kart Archetypów Marki,
  • filcowe etui,
  • instrukcja zawierająca proponowane schematy pracy

Zobacz film z wykorzystania!

 


Pojedynczy zestaw pozwala na pracę indywidualną. Jeśli pracujesz z grupą - potrzebujesz tyle zestawów kart, ilu uczestników masz na sali.  

Arkusze do pobrania na stronie Autorki:

Na stronie gabrielaborowczyk.pl (http://gabrielaborowczyk.pl/archetypy-marki/arkusze-do-pobrania/) znajdziesz też do pobrania ARKUSZE pracy w formacie A4 wraz z przykładowym opisem ich zastosowania. Są to gotowe arkusze, które możesz ściągnąć i wydrukować.


Inspiracje:

 

Na naszym blogu znajdziesz inspirację, jak wykorzystać Archetypy Marki do budowania biznesu: http://coachingtools.pl/index.php/2017/09/05/przedsiebiorczosc/

Tutaj znajdziesz jeszcze więcej inspiracji: przykłady zastosować, gotowe struktury ćwiczeń, a nawet zdjecia przykładowych flipchartów. W tej grupie możesz też zadać pytanie i rozwiać wszelkie wątpliwości: https://www.facebook.com/groups/426612024344947/?fref=ts 

Autor narzędzia:


Gabriela Borowczyk -  Mówi o sobie, że jest "Babą z pasją".
Te pasje to myślenie wizualne (stworzyła i wypromowała markę FLIPOWANIE©) oraz  budowanie marki osobistej.  Z wykształcenia germanistka i marketingowiec. Przez kilkanaście lat pracowała jako dyrektor marketingu w międzynarodowych korporacjach. Obecnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, pracując jako trener i mentor.
 

Dodaj opinię o produkcie

(5/5)
Zapraszamy do naszego newsletteraaby otrzymywać wiadomości o nowościach, promocjach oraz pomocne informacje

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Zamknij